Hoihoi! Zijn er nog meer van jullie die pokeren op internet? Ben ik wel eens benieuwd naar. Mijn vriend en ik hebben toevallig afgelopen week een account aangemaakt op zo'n pokersite en wat geld erop gezet. Daarna eerst even wat kleine toernooitjes gespeeld enzo, gewoon om te kijken of 't wat was. En net heeft ie dus even 1500 dollar gewonnen! Bij een toernooi ook, inkoop was 22 dollar. Echt fijn!
Ahh thanks! Had 't nog helemaal niet gezien! Wel jammer dat dat andere topic gesloten is, maar er zijn er idd nog heel wat meer die op internet pokeren! Ik had eerst zelf ook zoiets van: liever niet voor geld, maar mijn vriend wilde dat graag. En toen hadden we afgesproken dat als we wat met de Staatsloterij zouden winnen, hij van dat geld mocht pokeren, gewoon om te proberen. Nou hadden we dus 30 euro ofzo gewonnen, en toen hebben we zo'n kaart van 50 euro gekocht (want van 30 hebben ze niet). En nu er dus al lekker geld mee verdiend. Hebben gelijk weer 500 euro op de rekening laten storten, en de rest gebruiken we als speelgeld.
Ik heb de andere link heropend (na een maand sluiten ze automatisch als er niet meer gereageerd wordt). Veel plezier met het geld! Doe ik deze dicht!