wij hebben een deur met 2 ruiten waar voorheen altijd raamfolie op zat maar ik heb een heel leuk zoontje die de handel er continu aftrekt en ik dus al voor een godsvermogen heb we gebracht aan folie. nu ben ik dus op zoen naar gordijnen die op spanning staan zeg maar dus boven en onder een roede wie weet hoe dit heet? en waar het te bestellen is. ik vind de inkijk die ik nu in de gang heb helemaal niets.dus wil het zo snel mogelijk geregeld hebben haha
Bedoel je niet gewoon vitrage waar bovenaan en onderaan een tunneltje is genaaid waar een elastiek doorheen kan?
geen idee hoe het heet je zou erop kunnen googlen wie weet vind je dan zoen ding ik google wel vaker op plaatjes dan zie je wat je bedoeld.
je bent een schat haha. weet ik dat toch hoe dat heet.. waar heeft je moeder ze gekocht in de buurt toevallig??
Pooh.. Ik dacht bij de leenbakker in doetinchem, maar is al een tijd terug.. Maar op de woonboulevard zitten zat van die woonzaken toch?
Ik weet wat je bedoelt maar de naam... Ik noem het altijd kantelraam gordijnen maar of ze echt zo heten geen idee eigenlijk
Idee: plakfolie op de buitenkant doen? Een beetje goede folie moet wel een buitje kunnen hebben, toch?