Elena heeft al een paar keer van die rare zwarte sliertjes (net hele dunne korte kleine wormpjes) in haar ontlasting gehad. Vraag me af of iemand weet wat het zou kunnen zijn? Of hebben jullie beebjes dit ook wel eens gehad? Ook poept ze vaker. Voorheen was het 1 poepluier, nu zijn het er 2 of soms 3. En het rare is, de ochtendpoep is gewoon normaal van structuur, maar de avondluier is echt een waterige diarreeluier die ook door d'r luier heenkomt.. Ra..ra..ra..
Heb 1x slierten in de poep van mijn zoon gezien maar dat waren slierten van de zuurkool die we de vorige avond hadden gegeten Heb je goed gekeken naar de slierten? Kan het van het eten komen? Anders zou ik het niet weten.
Tandjes? Ik heb wel eens gehoord dat er dan ook vezelachtige dingetjes in de ontlasting kunnen zitten. Zeker weten doe ik het niet hoor!
ja hier ook vorige week het leek net of hij spinazie had gehad allemaal slierterige hele donkere stukjes tussen de normale kleur zeg maar hier zijn er snijtanden aan het doorkomen dus wie weet dat het daar wel mee te maken heeft
hm, ik hen haar gisteravond idd banaan gegeven, maar na 2 hapjes wilde ze niet meer? Kan dan echt? Wat raar...
Het schijnt tandjespeop geweest te zijn! Elena heeft haar eerste tandje op komst, hij is doorgekomen!