Zwarte slierten in ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Elena heeft al een paar keer van die rare zwarte sliertjes (net hele dunne korte kleine wormpjes) in haar ontlasting gehad. Vraag me af of iemand weet wat het zou kunnen zijn? Of hebben jullie beebjes dit ook wel eens gehad?

Ook poept ze vaker. Voorheen was het 1 poepluier, nu zijn het er 2 of soms 3. En het rare is, de ochtendpoep is gewoon normaal van structuur, maar de avondluier is echt een waterige diarreeluier die ook door d'r luier heenkomt..

Ra..ra..ra.. :rolleyes:

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Heb 1x slierten in de poep van mijn zoon gezien maar dat waren slierten van de zuurkool die we de vorige avond hadden gegeten ;)

Heb je goed gekeken naar de slierten? Kan het van het eten komen? Anders zou ik het niet weten.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Tandjes? Ik heb wel eens gehoord dat er dan ook vezelachtige dingetjes in de ontlasting kunnen zitten. Zeker weten doe ik het niet hoor! :D

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ja hier ook vorige week het leek net of hij spinazie had gehad
    allemaal slierterige hele donkere stukjes tussen de normale kleur zeg maar
    hier zijn er snijtanden aan het doorkomen dus wie weet dat het daar wel mee te maken heeft

5. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Heb je Elena soms banaan gegeven? Toen Arend banaan op had zag ik ook zwarte sliertjes in zijn poep!

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie heeft het ook altijd na het eten van een banaan!

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    hm, ik hen haar gisteravond idd banaan gegeven, maar na 2 hapjes wilde ze niet meer? Kan dan echt? Wat raar...

8. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Het schijnt tandjespeop geweest te zijn! Elena heeft haar eerste tandje op komst, hij is doorgekomen!

Deel Deze Pagina