Hoofdhuid erg droog en niks helpt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door megamuts, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Mijn zoontje heeft last gehad van berg, dit heb ik behandelt met olie maar hier werd zijn hoofdje erg rood van heb verschillende olie gebruikt zelfs die van weleda maar nog steeds een rood hoofdje. En het lijkt dat hij steeds minder haar heeft. En nu is nadat hij in bad is geweest zijn bolleke erg droog en schilferig. Iemand tips wat ik het beste kan doen.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ook in de weleda olie zit parfum ed waar hij last van kan krijgen hoor.

Heb je ook al olie geprobeerd van neutral? hier zit helemaal niks in qua geurtjes ed, werkt hier goed als enige.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik gebruik haarlotion, maar ze heeft geen berg oid gehad hoor! Gewoon een droog huidje en het helpt heel goed.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn zoontje had ook last van berg en daaropvolgend een droog huidje. Hij had zowiezo al een droge huid, ook bijvoorbeeld op zijn handjes en voetjes. Wat hier erg goed hielp was de badolie van Balneum, Extra vettend. Gewoon de aanbevolen hoeveelheid in het badje doen. Na het bad droogdeppen, niet wrijven en verder niets meer opsmeren...Zo heeft het huidje de kans om weer te herstellen. Des te meer je erop gaat smeren, des te onrustiger wordt de huid...

5. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Zie mijn antwoord bij de topic spoedvraag--eczeem. Vaseline-parafine, gekregen op recept van de huisarts heeft bij ons echt super geholpen. Terwijl ik ook al alles had geprobeerd, maar het niet wegging en hij alleen maar vurigere plekken op zijn hoofd kreeg en uiteindelijk steeds meer haar begon te verliezen (met 5 maanden nog, dat verwacht je dan niet meer)

groetjes, Natasja

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    zanqa haarlotion! te koop bij de tuinen, ik zweer erbij!

Deel Deze Pagina