Ik ben op zoek naar inspiratie voor het eerste pakje. In het vorige topic zag ik voornamelijk echte meisjes pakjes of echte jongenspakjes voorbij komen. Wij weten echter het geslacht niet dus ik ben op zoek naar 1e pakjes in een neutrale kleur, of zoals we bij mijn dochter gedaan hadden, een pakje dat er in het roze en blauw is. Toen heb ik dus beide gekocht en uiteindelijk de roze aangetrokken bij haar toen we zagen dat het een meisje was. Heeft iemand leuke tips?
Ik vind persoonlijk het neutrale setje van noppies in samenwerking met kelly caresse erg leuk....Ik zou dan voor een meisje nog zo'n grote frutsels speltjes voor op het mutsje erbij kopen.....
https://www.noppies.com/nl-nl/babykleding/noppies-cadeauverpakking-kelly-caresse-lmtd-grey-mint-67158-c175.html
Prenatal heeft meestal wel een neutrale lijn. Meestal wit/beige met wat dieren en ik geloof dat ze nu ook dingen van nijntje hebben die neutraal zijn. Edit de lijnen heten prenatal vriendjes en prenatal pure en dan idd ook neutrale pakjes van nijntje.
Zou dan inderdaad voor een mintgroen of wit setje van Noppies gaan en een mutsje in het roze en blauw kopen.