Hoi dames, Was net aan het stofzuigen en hij gaf een raar geluid en werd heel heet. Heb de binnenkant open gemaakt en gewoon een stukje filter verbrand.. ga hier dus echt niet meer mee stofzuigen voordat ie in de brand vliegt! Regelmatig maken we ook de filters schoon die kun je allemaal uitwassen bij deze stofzuiger maar ondanks dat is hij nu echt op ben ik bang. Wij hebben deze stofzuiger sinds maart 2013. Is dit een beetje het gemiddelde voor de levensduur van een stofzuiger? Hoelang doen jullie met een stofzuiger voordat er een nieuwe word aangeschaft? Garantie is natuurlijk ook net verstreken...
hahaha ik dacht al wat doet dit hier.. maar ik zou wel even teruggaan naar de winkel, ook al is de garantie voorbij dit is echt niet wat je hoort te hebben na ruim 2 jaar hoor in alle redelijkheid. stofzuigers horen echt wel langer mee te gaan, ik denk wij onze al ruim 5 jaar hebben.
Ik zag de titel en ik dach al bij mezelf van wtf moet je met een stofzuiger doenvoor u kinderwens te vervullen haha
Terug naar de winkel ermee. De Europese garantie is 2 jaar, de Nederlandse wet kent geen termijn maar hier hoor je garantie te hebben tot de algemene levensduur van een product. Dit betekent niet dat als stofzuigers bijv gemiddeld 5 jaar horen mee te gaan, dat je tot 5 jaar gratis garantie hebt. Enkel dat je na de volledige garantie van 2 jaar niet de hele reparatie rekening op je hoeft te nemen, maar slechts een deel. Dat deel word elk jaar groter. Er zijn genoeg winkels en fabrikanten die je volledig tegemoet komen als je nog maar net buiten de 2 jaar termijn valt dus gewoon proberen gratis vergoeding eruit te halen en anders mits je voor reparatie kiest slechts een klein deel van de rekening op je nemen.
Haha ja echt heel dom hoor! Gooien het maar op de zwangerschap, heb wel meer gekke dingen momenteel Had beheer gelijk al berichtje gestuurd maar die heeft er nog niks mee gedaan. Vind 2 jaar en een beetje ook wel weinig voor een stofzuiger die 165 euro heeft gekost..
Ik heb een Dyson net een jaar hopelijk gaat die nog een hele tijd mee want goedkoop was hij niet maar hij zuigt fantastisch!
Mijn ouders hebben hun Numatic (Henry) al meer dan 10 jaar en hij doet het nog net zo goed als toen ze hem net hadden. Reden voor ons om een Hetty te kopen
Ik heb de mijne gekocht in 2002, toen ik weer terug in Nederland kwam wonen en hij werkt echt nog super. Dus eh... 13 jaar nu. Het is een Miele.
Wij wonen nu 7 jaar samen en we hebben afgelopen weekend onze 4e stofzuiger gekocht pfffff dus niet lang hier... 1 is toen kapot gegaan door de verbouwing dus die eigenlijk niet meetellen
toevallig een miele? dat filter moet je eigenlijk ieder jaar vervangen. Bij mijn moeder ontplofte de stofzuiger bijna en dat bleek dus de oorzaak. Ze spoelde de filter regelmatig uit maar die zat helemaal dicht. Vabdaar dat die jaarlijks vernieuwd moet worden...
Nou hier iedere 2 jaar een nieuwe Stofzuig 2 tot 3x per dag maar dan nog. Vind t erg snel Nu een dirt devil. Rot ding. Verplaatst ipv zuigt
Over welk filter heb je het? Ik heb een Miele en ik ken alleen de filters (die witte) die aan de binnenkant bij de stofzuigerzak zitten. Die vervang ik elke keer bij het kopen van nieuwe stofzuigerzakken.