Als het je is gelukt mag je de tip wel delen . Hier ook op onze nieuwe pvc vloer een hele zwarte streep van de box op de vloer.
Wonderspons idd! Wel echt die witte zachte sponsjes kopen (ik heb ook weleens in gum-achtig materiaal gehad). Goed vochtig maken, niet al te nat en dan ook niet te hard schrobben. Ik krijg hier alle vlekken weg die door speelgoed op de vloer en hoogglans witte meubels zijn ontstaan. Dingen als aceton, cif etc zou ik niet proberen. Daarmee kun je het beschermlaagje verpesten.
Dasty met de grijze wondersponsjes van de action. Ik haal alle soorten vlekken op elk oppervlak ermee mee weg.
https://www.action.com/nl-nl/p/spargo-powerspons-/ Deze sponsjes geven absoluut geen schuurvlekken. Ook zwarte strepen van schoenzolen krijg je er moeiteloos mee weg.
Gek! Wij gebruiken ze binnen ons bedrijf overal op. Lak, hout, staal, rvs, kunsttof echt alles waar maar vlekken in zitten en alles zonder krassen.
Ik heb hem gebruikt op de buitenkant van onze nieuwe droger en wel degelijk doffe strepen te zien. Maar goed, hij staat in het washok en ik let er niet meer op. Maar de sponsjes kunnen dus wel schuurvlekken veroorzaken.