ik heb sinds twee weken allemaal zwarte torren op zolder ik kom er elke dag en het is er ook schoon weet niet waar ze vandaankomen overdag zie je niets en tegen de avond zijn ze op zolder en de trap naar zolder niet veel dus denk geen nest maar wel elke avond stuk of vier wat moet ik er nu mee vind echt vies maar om nu de bestrijding te bellen voor paar torren heeft iemand dit ook gehad
Dus 2 weken elke avond zo'n 4 torren. Dat zijn een boel torren. En jij wil geen bestrijding bellen?! Of zitten die 4 torren er al weken? Want ze zo laten zitten vind ik best smerig.
Dat had ik met m'n ex ook lag niet aan het huis(nieuwbouw) of aan de hygiëne. Wij woonden op een nieuwbouw terrein en het onkruid stond n meter hoog op de nog onbebouwde kavels. Toen dat gesnoeid was kregen we er last van Die besten kwamen in de avond naar binnen als het erg warm was geweest . Misschien is er bij jou in de buurt ergens iets gesnoeid Vind 4 torretjes wel mee vallen had er elke dag wel n stuk of 8 binnen tot groot vermaak van de katten, en dat hield na een week of 3 op
Zwarte kevers in huis? Mogelijk zijn het meeltorren | Dier en Natuur: Insecten en ongedierte Hier geven ze ook als tip dat je oude vogelnesten best kunt verwijderen. Omdat dat ook een bron kan zijn. Verder eten ze vermolmd hout... Dus wellicht zit daar ook een oorzaak..