Afgelopen vrijdag is mn "kleine" broertje getrouwd. En ondanks dat het een vreemde vogel is zou ik hem voor geen goud willen missen. Toen ze het Ja woord gaven zat ik als een klein meisje te jankeballen waar je u tegen zei! Toen mensen gingen speechen zat ik weer te jankeballen kortom ik heb zowat die hele dag lopen jankeballen haha. En nu ik de foto's weer terug zie zit ik natuurlijk weer t jankeballen! En vraag me oprecht af of ik de enige emotionele doos op deze aardkloot ben haha.. *pink traantje weg*
Hahaha, nee hoor ik ben ook zo'n jankerd. Huwelijk, zwangerschappen, geboortes....bij mij gaat de kraan open .
Oh nee hoor idem hier ... ook als een totale vreemde voor me staat te huilen dan ga ik 'gezellig' mee doen ZUCHT
Haha nee met huwelijken ben ik ook heel erg. Bij mijn beste vriendin (wat me logisch leek, was ik ook getuige) maar ook bij een oud collega, vriend van een vriend van mij etc. Oh en mijn eigen bruiloft heb ik ook heel wat staan janken. Ik kreeg de geloften amper mijn mond uit. Het rare is dat ik het verder niet echt heb (af en toe met film of documentaire) maar zeker niet overdreven. Maar bruiloften...!!!
wij zijn een maand geleden getrouwd. al onze gasten staan huilend op de foto.. en wij?! niet met tranen iig
Ik uit me niet zo snel in 'janken' maar krijg wel snel letterlijk kippenvel van dingen die ik ontroerend vind, of hooguit een brok in mijn keel.
Gefeliciteerd ik heb bij mijn eigen huwelijk veel gejankt. Toen ik voor het eerst DE jurk paste,tijdens de openingsdans ook nog. Te erg...
Jup. Ik jank bij musicals, de start van de marathon, huwelijken, als Nederland wint, als Nederland verliest, als Mexico denkt dat ze gaan winnen en dan alsnog verliezen en de Mexicanen zo verdrietig zijn, als ik langs een draai-orgel loopt voor de eerste keer met mijn zoontje, enz enz Echt de achterlijkste dingen dus
Ja hoor ik ben echt een grote jankerd. Zo leuk m'n is er ook zo een. Gezellig hoor met ons Trek de rode bal bij Lingo en de kranen gaan open...
Ja hoor! Heel herkenbaar, daarbij toevoegend; de sinterklaasintocht, langs de kant staan van een optocht en dan vooral met fanfares, concerten, prijsuitreikingen. Dochter die voor het eerst tracteert, kado's die ik van mijn lief krijg...
Hier is het vanaf 30 bergafwaarts gegaan. Tot 30 viel het wel mee, maar nu......om alles! Echt verschrikkelijk. Het lijkt wel of ze precies achter mijn oogjes op de loer liggen om te pas en te onpas te voorschijn te komen. Ow en bij mijn huwelijk......ik was zooo boelkloedig...totdat de ceremonie begon. Echt compleet met kleine uithaaltjes en alles erop en eraan, ik kon gewoon niet stoppen. Ceremonie stop gezet, iedereen naarstig oo zoek in handtas naar nette zakdoek voor snot kwijl en tranen. Krijg ik uiteindelijk van de tolk(huwlijk in huitenland) een verfrommeld beetje smoetselig papiertje....euhm snik snik dankje. Pas na 5! Minuten konden we doorgaan......
Toen mijn vader vorige week trouwde moest ik me ook inhouden hoor! Zelf is t nogal een nuchtere boer! En gisteren... toen NL niet leek te winnen kon ik ook wel janken! Revlames of films tegenwoordig ook! Ja... ik ben ook een jankenbalk!