En babyproject wat een onwijs gave jurk is die van jou zeg! Weer eens wat anders! Als ik mooie benen had zou ik die ook kiezen
Ik heb mijn trouwjurk zelf laten ontwerpen, ik had een idee in mn hoofd wat ik niet zo kon vinden in de winkel. Toen het ontwerp op papier stond moest ik stof uitkiezen, was heel veel keus ook wel veel zwart.
Mijn zus is in het rood getrouwd, en is ook geslaagd bij Assepoester in Arnhem. Echt een fantastische winkel... en heerlijke grote koppen thee en lekkers als je komt passen echt een dagje uit! Ze hebben inderdaad een heel groot assortiment niet-standaard trouwjurken.
als je googled "zwarte trouwjurk" komen er veel sites naar voren en ook een paar mooie voorbeelden... Jurken kleur 7 | Sweet Flavours Bruidsmode, making dreams come true... succes!
Ik neem aan dat ze best een zwarte kunnen bestellen hoor. Zwarte trouwjurk? Hippe trouwjurken van Assepoester! Jurken kleur | Sweet Flavours Bruidsmode, making dreams come true... Trouwjurken zwart en wit met mooi applicaties in zwart Misschien heb je hier wat aan?
Ikke ben ook in het zwart getrouwd,heb deze jurk gekocht in Nijmegen (partydress) en aan laten passen... Was er helemaal happy mee!!
Bedankt allemaal voor de tips! Heb met de links die gegeven zijn al een paar mooie jurken gezien. Al wordt het alsnog lastig want ik hou niet van dat glanzende organza achtige stof en daar zijn juist trouwjurken vaak van gemaakt. Zeikerd ben ik he
Sincerity had er een aantal jaar geleden een práchtige zwarte... Ik ga hem wel even zoeken voor je...