Wanneer was jij vandaag trots op jezelf? Waarover? Ik ben nu heel trots. Mijn kat was bezig een giga spin te vangen en ik heb de spin gered. En ik vind die beestjes heel eng! Zit nu wel de hele tijd te kijken of hij niet naar me toe kruipt. Brrr.....
goed joh! op mezelf???? uhhh als ik me bedenk dat ik het allemaal wel goed voor elkaar heb:allemaal gezond zijn een lieve vriend en 2 supergeweldige gezonde kinderen en een leuk huis en goede, leuke baan...
Knap hoor! Zal het je niet nadoen.. Trots, tsja? Misschien dadelijk, als alle was weggewerkt is.. Zulke dingen gaan me nu even heel moeilijk af helaas.
Dat ik mn leven opgepakt heb, nadat mn ex en ik uitelkaar zijn gegaan. In plaats van thuis zielig te zitten zijn als alleenstaande moeder ben ik weer aan de studie gegaan en weet ik nu na 31jaar waar mn roeping ligt , daarnaast krijg ik alleen maar veren in mn **** van mn stagebegeleidster en leercoach....I feel gooood , dus ja ben eigenlijk best trots op mezelf...en dat zeg ik niet vaak
Goed van je! ohja ik heb er vanavond 1 dood gemept, was maar een ieniemini maar die vind ik al eng. Ik stond op een stoel en sloeg mis met de vliegenmepper (hij zat op t plafond en was anders bang dat ie zich net liet vallen als ik eronder liep, dus hij moest dood), valt dat beest op de grond, was hem kwijt brrr. uiteindelijk gevonden en alsnog platgeslagen...ik haat die monsters :x dus toen ook wel beetje trots dat ik dat durfde
Ben trots dat ik sinds zondag gestopt ben met roken zonder enige moeite en al 4 keer 2 uur ben wezen sporten! Ook ben ik trots dat ik over ben naar het 3e jaar SPH, flik het hem toch maar even. Het mooiste vind ik nog dat ik mag stage lopen in een crisisopvang waar ik zelf 8 maanden heb moeten wonen. Heb hard moeten knokken om te staan waar ik nu sta! Ow is dus niet sinds vandaag, maar mag de pret niet drukken
Ja, ben eigenlijk best trots op mezelf. Gisteren te horen gekregen dat ik weer een endometriose-cyste heb van 3 cm doorsnede met als gevolg dat ik drie maanden in een kunstmatige overgang wordt gebracht om de cyste te laten slinken. Dit betekent dus dat ik drie maanden langer moet wachten voordat de volgende IVF hopelijk van start kan gaan. Dit was gisteren een behoorlijke tegenslag! De zoveelste tegenslag...... Maar vandaag heb ik me er alweer bij neergelegd en mezelf moed ingesproken met als gevolg dat ik mezelf weer goed en aardig happy voel. Dus ik ben trots op mezelf omdat ik de situatie kan accepteren en niet bij de pakken neer ga zitten!!
@ Zilvervosje, goed dat je de spin hebt gered ook al vind je ze eng! Mag je met recht trots op jezelf zijn! De spin zal je dankbaar zijn.
Caro heel veel sterkte deze 3 maanden maar beter zwanger raken met een gezond lichaam dan kan je echt genieten Trots zijn op mezelf. Dat ik al bijna 10 jaar niet meer rook Ik er altijd ben als me dochter me nodig heeft. Ik al bijna 11 jaar dezelfde baan heb Ik een zelfstandige vrouw ben die haar mannetje helemaal vertrouw en niet jaloers ben
Trots op de afgelopen jaren, waar we ons doorheen hebben geworsteld. Het verhuizen naar het buitenland en mijn moeder haar ziekte. Dat we altijd sterk zijn gebleven als familie hierdoor, en een band hebben die niet te breken is.
voor iemand die echt een chocoholic is, heb ik al 2 maanden geen enkel snaai of snoepgoed aangeraakt, zomaar uit het niets. het lijkt wel of ik er ineens geen behoefte meer aan heb. daar ben ik best trots op Helaas betaalt het zich nog niet uit in kilo's die er nu af zouden moeten vliegen
Ik ben trots op mijjzelf omdat ik vorige week ben bevallen, mij heel goed voel en een goed huishouden run. Ik ben trots op mijzelf omdat ik sta waar ik nu sta naar een verleden met een rotte relatie. Toch alles voor elkaar nu en mijn kinderen alles kunnen bieden
Ik was vanmorgen trots op mezelf toen ik op de weegschaal stond en zag dat ik sinds maandag 4 kilo kwijt ben!
Ik ben trots op mezelf dat ik na 9x ivf en nog steeds kinderloos ben niet ben doorgedraaid En weer kan genieten van de zwangerschap en kinderen van een ander. En natuurlijk dat we bezig zijn met adoptie.
Ik ben vandaag vooral trots dat ik mijn zoontje twee keer dingen heel rustig heb uitgelegd met tekeningen erbij en al, in plaats van het kort af te wimpelen. Zijn eerste vraag was waarom papa niet gewoon thuis ging eten, zoals altijd (omdat papa een andere dienst heeft dan normaal) en het tweede punt was dat hij sinds gisteren náást mij fietst op straat en ik hem vandaag bij de weg zei te stoppen, wat hij prima deed, maar vervolgens op eigen houtje inene begon te fietsen, terwijl er allemaal auto's voor zijn neus reden. Mijn eerste reactie was een flinke schreeuw naar hem en een boos gezicht (wilde hem laten schrikken om te proberen dat hij zoiets nooit meer doet), maar ik heb thuis de hele situatie heel goed uitgelegd en uitgetekend zodat hij het wel prima begreep, ook erbij gezegd dat het niet zijn schuld is, maar dat hij dit soort dingen wel moet leren... Verder heb ik ook veel in het huishouden gedaan, wat ik ook fijn vind
Ik ben best trots dat ik moeder ben en daarnaast ook nog voltijd studeer én al mijn tentamens gewoon in 1x haal!
Zie mijn onderschrift Ben vandaag (weer eens ) gaan shoppen, resultaat: rokjes 2 maten kleiner dan voorheen en truitjes, zomerjas en bloesjes: 3 maten kleiner dan voorheen!! Mén wat was ik trots toen ik voor de spiegel stond!!