Zwarte uitslag van gouden trouwring

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babke, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo.

Ik heb sinds gisteren zwarte uitslag van mijn gouden ring. En hij is echt goud, er zit geen nep in ofzo. Mijn moeder had dat vroeger tijdens haar menstruatie. Ik heb het zelf nog nooit gehad. Ja vroeger bij van die nepringetjes, maar dit is compleet nieuw. Ik moet donderdag ongesteld worden. En nu heb ik dus sinds vandaag ook lichte lage rugpijn en een soort van kramp gevoel in mijn onderbuik. Niet precies zoals je ongesteld bent, dat is erger, maar wel sluimerend gevoel.

Ik wil nooit speculeren, want dat geeft alleen maar hoop en misschien onterecht. Maar nu kan ik er niet echt omheen. Ik vroeg me dus toch af of iemand dit wel eens gehad heeft, uitslag van sieraden door hormonen?

Ik ben benieuwd. Ik ben nu 9 dpo.

liefs Babke

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    nee nog nooit meegemaakt denk ik?eigenlijk ook niet op gelet,of toch het verband niet gelegd.ik ga er eens op letten!

3. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik heb het zelf sinds mijn zwangerschap. Ook ineens zwarte/groene gloed op mijn vingers van mijn echt zilveren ringen. Van goud geen last eigenlijk. .

Wie weet betekent het iets moois voor je!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Amezen, laten we het hopen. Ik heb het bij mijn geelgouden ring. De witgouden is het niet. Zo apart. Maar jouw verhaal geeft me wel hoop ;)

5. yem

yem Niet meer actief

Een collega van mij had het bij haar (gouden) trouwring toen ze zwanger was, spannend!

6. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Wat apart! Ik duim voor je!! :D

7. ACH

ACH Niet meer actief

#7 ACH, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2013
    Nu je het zo schrijft..

Rond mijn NOD gaf mijn buddha to buddha armband ook af op mijn pols (zilver)..
    Nu nergens last van, dus wie weet!

Even stukje aanvulling op wat ik net getypt heb..
    Wat ik zo ongeveer op de vakschool geleerd heb: wanneer de zuurgraad van de huid veranderd kan het materiaal daarop reageren (denk aan medicijnen enz.)
    maar goed medicijnen zitten in je bloed dus zwangerschaphormonen ook..
    Denk dat er wel een kern van waarheid in zit dus.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Of het vandaag weer is weet ik nog niet. Je haalt het zwart er makkelijk af met wassen en nu is het niet zwart. Mijn temperatuur is vrij constant en ik heb geen krampjes meer ofzo. Dan denk je dus meteen weer van, het dus wel niet.

Nou ja, nog een paar dagen wachten. Hoorde gisteren dat mijn beste vriendin 7 weken zwanger is en dat is toch niet leuk. Zij wilde ze nooit of wist in ieder geval niet of ze ze wilde. En nu in 4 maandjes zwanger. Ik heb nooit moeite met zwangeren, gun het iedereen, maar nu dichtbij. Ik merk dat ik het toch lastiger vind. Al merkt zij daar niets van hoor, natuurlijk.

Bedankt voor alle reacties in ieder geval. Ik hoop echt dat het iets is.

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ik weet niet of je dat wilt doen hoor maar het is wel een oplossing
    Als je de binnenkant van de ring met transparante nagellak lakt
    heb je een laagje tussen en het goud en je huid en dan heb je er geen last meer van :)

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    hihi, het ging me niet om die vlekken, maar meer om de oorzaak ;). Die vlekken heb ik nooit gehad, dus verwacht ook niet dat ze blijvend zijn. En ik poets ze zo van mijn vinger af.

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het zwart is nog wel, maar neemt wel af in de mate waarvan. Over een paar dagen weet ik of het iets betekent of niet.

12. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Ik had het ook toen ik zwanger was. De hele zwangerschap..
    Daarvoor en daarna niet!
    Ben benieuwd! Duim voor je!

13. dejavu

dejavu Lid

19 mrt 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij is dit echt onzin .
    Ik draag altijd goud .
    Maar krijg er ook kringen of verkleuringen van en ben niet zwanger want heb dit altijd ,
    ligt aan de zuurtegraad geloof ik

14. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ik heb ook een goude ring om maar heb geen zwarte uitslag denk dat het puur toeval is dat je dat nu heb, al hoop ik voor je dat je wel zwanger bent

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Sorry, maar dan bevestig je het toch juist. Het heeft met je zuurtegraad te maken. Bij de een is die altijd zo dat het uitslaat en bij de ander nooit.
    Ik heb dit nog nooit gehad. Dus mijn zuurtegraad is nu ineens anders. Wat de reden daarvan is weet ik natuurlijk niet. Misschien heb ik wel iets gegeten, maar 4 dagen is dan te lang. Ik kan e rnu trouwens zelfs mee schrijven op mijn vinger, wel apart :)
    Het kan van medicijnen komen. Ik ben niets gaan slikken. Het is dus gewoon lekker speculeren. En dat anderen dit gehad hebben, geeft je dan hoop. Alleen maar prima toch.
    En als ik van de week wel zwanger blijk, is dat voor mij echt wel 1+1.

En toeval, kan. Maar waarom heeft de een bruinverlies en de ander niet. Waarom heeft de een krampjes en de ander heeft nergens last van. Net zo goed als dat een ander het wel heeft niet wil zeggen dat ik zwanger ben, wil het andersom ook niets zeggen natuurlijk. We zullen het zien. :p

Deel Deze Pagina