Vanmorgen had ik een knaller van een ovulatie dus net natuurlijk sex gehad ...sorry voor de details hahahahaha... Maar nu deed het ....niet echt pijn....maar was het minder fijn als hij te diep kwam. Wie had dit ook tijdens de eisprong? Is het nu echt je vruchtbaarste moment?
Ik had dat gister en heb als het goed is vandaag mijn eisprong vandaag ook even klussen heb nu wel last van onderbuikpijn dus wie weet
Hoi! Dat varieert bij mij per cyclus, de ene maand wel en de andere niet. Als het gebeurt voelt het beurs van binnen ofzo iets. Beetje lastig te beschrijven.. Met name de zijkanten van m'n buik. Liefs Pimkey
Ik herken het heel erg, toen ik na 10 maanden eindelijk zwanger raakte van mijn zoontje.. Ik had de hele avond al een vervelend gevoel in me onderbuik.. toen dacht ik nog nja geen zin in seks maar toch maar gedaan want tja je weet t maar nooit.. en bij het stoten zeg maar oeeff wat deed dat zeer maar goed ff doorbijten en de volgende dag weer seks gehad en alle pijn was weg.. en twee weken later een knaller van een test.. dus ik denk echt dat het met de eisprong te maken heeft iedergeval dat was mijn ervaring..Nu heb ik ook wel lichte steekjes aan me eierstokken maar dat komt denk omdat ik pas op dag 11 zit en net gestopt ben met de pil..
Dat kan kloppen, je baarmoeder ligt lager tijdens de vruchtbare dagen. Je kunt dan wat pijn hebben tijdens de sex. Even doorbijten voor het goede doel
Dit had ik ook deed zeer als ie te diep kwam en dat voelde ik aan de zijkant.aten we hopen dat het de eisprong was was het iig een perfecte timing
Hoii! Ik heb t ook welleens gehad.. maar dat was echt toen ik net gestopt was met de pil.. Als vriendje lief dan stoten dan deed het echt gewoon zeer.. Vlgs mij heeft t te maken dat je bm dan lager ligt..
nou fijn om te lezen dat meerdere het hebben! Nu maar hopen dat het idd op het juiste moment was. Zit nu maar te wachten of ik iets van een eisprong ga voelen maar niks....
mijn baarmoeder blijft maar gevoelig met opstaan plassen en als ik er lichtjes op druk de sex ging gisteren wel beter hihi
misschien last van je ei? Ik heb eerder een soort van ongi gevoel met mijn ei namelijk....misschien nog wat gevoelig van de mk?
Dat had ik gisteren ook tijdens de klus. Vooral als hij nog dieper ging.... En mijn ovu was ook positief dus ik denk dat het dan van de eisprong is. Maar hoe dan ook..... We klussen gewoon door!
Ik had het gisteren ook, en het heeft zeker met de eisprong te maken, vast niet voor iedereen maar.... Ik ben bij de gyn en heb een eitje die op springen staat zei hij, en heb ook een beurs gevoel bij het stoten Denk wel dat het met elkaar te maken heeft, al hoop ik voor jou lov dat het door een zwangerschap komt aangezien je testen