Als het zo blijft doorgaan, gewoon na het ziekenhuis gaan en beetje 'overdrijven', soms moet je wel voor je eigen recht opkomen. Sorry hoor, maar zwarte urine is toch niet gezond?!
Het was zwartachtige afscheiding wat precies met het plassen meekwam. Beginnende menstruatie want ts verliest nu ook wat rood bloed.
Wat een dokters hier allemaal in de zaal he. Een maagbloeding geeft geen zwarte urine :-D. En als er verder geen klachten zijn lijkt het me geen ramp een dagje te wachten. Bij bijv. acuut leverfalen heb je echt wel meer symptomen. Niet netjes van de assistente om lacherig te doen ze had je beter even goed kunnen adviseren. Maar het viel gelukkig alles mee.
Ik heb ook een keer urine in de kleur van donkere thee gehad. Toen had ik HELLP syndroom en werkten mijn nieren en lever niet goed meer. Ik voelde me toen (nog) niet ziek trouwens.... dat kwam een uurtje later.
Klopt, had het fout gezegd, is maagbloeding=zwarte ontlasting.......Enne, ik heb nergens gezegd dat ik arts ben he? Maar goed: zwarte afscheiding en zwarte urine lijkt me niet normaal...OOK niet als begin van een menstruatie??? Heb nog nooit zwarte afscheidng en urine gehad
Ik heb zelf ook hele donkere afscheiding vlak voor mijn menstruatie en dus ook in de urine. Volgens mijn man die arts is helemaal niet raar.
Donkere afscheiding snap ik, maar echt zwarte urine? (zoals ts zegt tenminste) Nooit gehad. Ik zou daar zelf ook van schrikken hoor.
Ik denk eerlijk gezegd dat het geen zwarte urine was, maar zwarte afscheiding die meekwam met urine. Op het eind van mijn menstruatie, en soms ook aan het begin, heb ik dat ook hoor. Echt gitzwart, gewoon oud bloed.
Mijn afscheiding is vaak donkerbruin bij start en eind menstruatie. Zodra mijn urine van kleur verandert wil ik dat alles nagekeken word, ook als ik twijfel. Heb je al een arts gesproken ts?
Sommige vrouwen hebben dit maandelijks. Jij voor het eerst begrijp ik, dan is je cyclus wat in de war, kan gebeuren. Dit kan 1 dag aanhouden of meerdere dagen. Je menstruatie breekt vanzelf weer door. Zo niet, even de h.a raadplegen. Ben je bezig met zwanger worden? Zo ja, dan zou je eventueel ook een test kunnen doen.