Hoi allemaal, Waar kopen jullie de kleding? Ik heb maat 86 nodig voor onze zoon Max. Ik koop geen kleding dat duurder is dan 20,-- per kledingstuk, dus dat valt in ieder geval af. Ik ben ook geinteresseerd in online-sites waar je regelmatig kortingen krijgt op merkkleding. En eventueel een website waar je in de gaten kan houden bij welke winkels en welke online-sites er op het moment kortingen zijn. Alvast bedankt voor de reacties! Liefs AA
Ik sneup zelf veel op ebay en marktplaats.. Dat t tweede hands is vind ik niet erg.. 't Scheelt iig enorm in prijs.. Ohja.. h&m is een goede, met nieuwe keertjes.. Verder kijk ik wel bij happybee en kleertjes.com, maar vind t meeste daar ook te duur.. Voor Gijs ga ik liever echt winkelen.. bij h&m, zeeman, wibra, Jensen family-shop
@Debbedebs: bedankt voor de Ikenmijnkind tip, heb meteen iets besteld! Zag dat ze er een Bjarne vest hebben en een Mette t-shirt! Helaas verkeerde maat, dus niet besteld, maar de verleiding was groot.
bij www.koopavondonline.nl doen er steeds andere webwinkels mee met leuke acties! Daar vind je dus ook zat webwinkels, als je kijkt bij "de winkelstraat"
kiddiestyle.nl Pukkemuk.com junglekids.nl Happybee.nl Mexx.nl Esprit.nl hetbijtje.nl simplycolors.nl Zo, volgens mij heb ik een aantal leuke site's er tussen staan. Symplycolors en pukkemuk hebben 'eigen kleding'. De andere hebben merk kleding. Maar met wat zoeken vind je vaka erg leuke aanbiedingen.
20 euro per kledingstuk ? Vind ik echt veel ! ( voor mijn portemonee dan ) Koop Levi zijn kleding bij Zeeman, Hema ( kan ook online ) en nu via marktplaats een groot pakket shirtjes gekocht waarmee hij de zomer doorkomt.