Zwarte voeten/knieen na gebruik trampoline

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelyme, 30 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Even een vraag.. de kinderen spelen heel graag op de trampoline.
    Alleen geeft de trampoline zwart af. Voeten en knieen zijn behoorlijk zwart en is er onder de douche ook heel slecht/niet af te krijgen.
    Iemand tips dit te kunnen verwijderen?
    Of zit er niks anders op en zouden we een nieuw doek aan moeten schaffen.

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Wij hadden een tweedehandse en hier ook alles zwart steeds. Ik vond het drama en hield ze er steeds vanaf. Hij heeft dus niet zo lang gestaan hier!
    maar familie van ons hebben een duur merk, en die geeft volgens mij helemaal
    Niet zo af. Toch anders sooort doek denk ik?

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Mmmh.. zou kunnen inderdaad.
    Dit is ook al wel een oudje maar is verder op een paar kleine gaatjes na nog goed. Maar wordt heel veel op gespeeld.
    Maar omdat je het haast er niet af krijgt schaam je je gewoon als er andere kinderen komen spelen. Nu maar met sokken aan erop maar straks als het weer warmer is toch niet heel prettig.

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.385
    113
    Vrouw
    Broek
    Onze trampoline geeft niet af gelukkig. Misschien toch ouderdom? Dat het doek aan het vergaan is?

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Zou kunnen inderdaad.. ik dacht probeer of iemand er nog een tip voor heeft en anders zit er niks anders op dan een nieuw doek te gaan kopen

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik heb het afgeven ook nog nooit gehoord. Maar kleine gaatjes en ouderdom zijn voor mij wel een beetje een rode vlag. Op de spoed zien wij regelmatig kindjes met verwondingen doordat ze dóór het doek zijn gesprongen :(o_O

Ysabella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina