Lieve meiden, De laatste tijd zijn we heel druk met het verplaatsten van berichten. Willen jullie aub goed kijken waar je de vraag het beste kan plaatsen. Dat scheelt ons erg veel werk. Alvast bedankt! groetjes prinses
dit wordt niet gedaan en zal in de toekomst ben ik bang ook niet veel gebeuren, jeetje wat moeten jullie er vaak om vragen..
Misschien ook nog een keer melden dat er een zoekfunctie bestaat Voor sommigen blijft het (helaas) erg moeilijk om even verder te kijken dan de neus lang is.
Dat lijkt me ook een goed idee Manuela! Hoewel ik net zoals zonnetjes denk, dat het zal blijven gebeuren. Maar inderdaad prinses: hoop blijven houden!
Volgens mij zijn er hier al meerdere topics over geweest...... Wat mij betreft kan deze op slot... 8)
Nee hoor, laat maar lekker even open! Er word heel veel verplaatst, heel veel gesloten omdat er dubbel word gepost, en heel weinig de zoekfunctie gebruikt. Dus dames en wat heren, beetje opletten als jullie willen. Fijne zondag allemaal. Groetjes, Elvira
@ MOD Ik kan me voorstellen dat het erg veel werk is en behoorlijk vervelend gaat worden. Maar voor alle nieuwe mensen of mensen die nog niet lang hier zijn is het forum nog heel groot en wat onwennig. Het lijkt me geen gek idee om een topic vast te prikken met een dusdanig duidelijke titel en op een dusdanig overzichtelijke plek dat NIEMAND (ook nieuwelingen niet) erover heen kan kijken. Bij de lounge bijvoorbeeld (En dan een duidelijk info-topic, waar niet op gereageerd kan worden) Is maar een idee hoor
En ik plaats iets bij 'zwangerschap', terwijl het dan "hoort" bij 'gezondheid'... Ook een kwestie van interpretatie denk ik dan
soms zie ik berichtjes staan van meiden die toch wel een beetje in de rats zitten. bijvoorbeeld 'ik heb bloedverlies'... dan staat er meteen een bits kortaf berichtje onder: 'bericht verplaatst, let op waar je je bericht plaatst'. Soms klinkt het alsof een kleuter terecht gewezen wordt. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo handig met de pc of met een forum. En niet iedereen is al anderhalf jaar lid. Dus vriendelijk woordje ertussen zou niet misstaan Bijvoorbeeld: 'wat vervelend voor je. Ik heb wel je berichtje even naar het goede hoofdstukje geplaatst. Probeer er volgende keer naar te kijken en blijf positief'
Helemaal mee eens Loopy! Misschien is het wel tijd voor verse Modjes, die weer lol hebben in het begeleiden van forummers
Goh Cellie, ik dacht al waar blijf je zolang Niet dat ik me nou zo aangesproken voel, maar ik denk niet dat dit met de moderators te maken heeft. De moderators die hier actief zijn hebben allemaal plezier hoor. Ik het zelf nog niet vernomen op Loopy nu na, dat er meiden zijn het kort noemen. Enne dan nog hebben we altijd een PB knop en kunnen we het hoe en wat uitleggen. Maar iedreen krijgt dezelfde opmerking. Vervelend dat iemand dan in de rats zit, maar het is nooit persoonlijk. Wij zijn nog steeds meiden, met kinderwens of al mama zijn en het hier leuk en gezellig proberen te houden. Gr. Elvira
Ik zet dit topic weer even omhoog, zodat het onder de aandacht blijft. Ik blijf momenteel aan het verplaatsen. Hahahaha, ik wil ook wel eens van de zon genieten. Mocht je ergens, anders over denken (zoals Cellie en Loopy), stuur dan even een pb. Het is niet de bedoeling dat we in dit topic een discussie voeren over de modjes (is trouwens ook niet toegestaan -> zie regels).