herkenbaar!! Ik draag bijna altijd wel zwart. Heb sinds 2 jaar wat meer kleur in mijn kast hangen, maar nóg neig ik vaak naar zwart... Ik vind het een mooie "kleur", combineert makkelijk en kleed goed af.....De switch naar kleur is best heel moeilijk vind ik zelf.
Helemaal mee eens. Hier is het meestal of zwart of poeder roze. Alle andere kleuren die in de kast hangen zijn uitspattingen in een gekke bui. Heb geloof ik wel 12 zwarte broeken in de kast liggen. Veilig makkelijk te combineren en altijd goed bij elke gelegenheid.
hier ook: ik heb meerdere zwarte broeken, maar ook rokken, jurken, shirtjes, blouses, colberts.....Wel allerlei verschillende modellen hoor, maar toch. Gewoon ook makkelijk: je hoeft er weinig over na te denken, want een kleurig shirt op een zwarte broek, colbert erop, shawl erbij en je bent al klaar, het combineert altijd!!
Mango! Even door de super dunne in vreemde houding staande modellen heen kijken en dan hebben ze best leuke kleding. Ik draag juist veel zwart. Ik heb veel bloesjes en colbertjes van Mango. Broeken vaak only.
Ze hebben er nu toevallig een ik de sale, geen idee of je maat er nog is, ik heb hem zojuist besteld.