Zwarte werkkleding

Discussion in 'De lounge' started by flowertje36, Mar 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,077
    12,030
    113
    Zusss heeft leuke jurkjes (al heb ik nog niet naar de nieuwe collectie gekeken)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

herkenbaar!! Ik draag bijna altijd wel zwart. Heb sinds 2 jaar wat meer kleur in mijn kast hangen, maar nóg neig ik vaak naar zwart...

Ik vind het een mooie "kleur", combineert makkelijk en kleed goed af.....De switch naar kleur is best heel moeilijk vind ik zelf.

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Helemaal mee eens. Hier is het meestal of zwart of poeder roze. Alle andere kleuren die in de kast hangen zijn uitspattingen in een gekke bui. Heb geloof ik wel 12 zwarte broeken in de kast liggen. Veilig makkelijk te combineren en altijd goed bij elke gelegenheid.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

hier ook: ik heb meerdere zwarte broeken, maar ook rokken, jurken, shirtjes, blouses, colberts.....Wel allerlei verschillende modellen hoor, maar toch. Gewoon ook makkelijk: je hoeft er weinig over na te denken, want een kleurig shirt op een zwarte broek, colbert erop, shawl erbij en je bent al klaar, het combineert altijd!!

DastyQueen likes this.
  5. danip

danip Actief lid

Dec 7, 2015
    311
    206
    43
    Mango! Even door de super dunne in vreemde houding staande modellen heen kijken en dan hebben ze best leuke kleding. Ik draag juist veel zwart. Ik heb veel bloesjes en colbertjes van Mango. Broeken vaak only.

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Heb het genoteerd in mijn lijst!

7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,077
    12,030
    113
    Ze hebben er nu toevallig een ik de sale, geen idee of je maat er nog is, ik heb hem zojuist besteld.

8. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,823
    113
    Primark. Fijne zwarte skinny’s, leuke bloesjes en jurkjes hebben ze daar.

9. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik ga volgende week winkelen waar ze een Primark hebben. Ga er wel even kijken

Syane likes this.

Share This Page