Ik hoorde of las ergens laatst een hele mooie zin (kan zo op een tegeltje gezet, hihi). Komt-ie; "Uit liefde ontstaat nieuw leven" Vond het zo mooi gezegd dat ik dit ff met jullie wilde delen. Groetjes!!
Als alles goed is/gaat wel ja.... Maar liefde tussen moeder en dochter? Sorry, ga idd op de filosofische toer....het is een mooie zin! Maar je moet hem wel in een bepaalde context lezen.
zelf zie ik hem eigenlijk liever andersom, sorry... dus "nieuw leven ontstaat uit liefde" Klinkt flauw, maar dat komt omdat je jouw citaat zou kunnen interpreteren als 'als er liefde is komt er nieuw leven en als er geen nieuw leven komt is er dus geen liefde' Zo is ie natuurlijk niet bedoeld, maar dat is mijn bijsmaak er bij zeg maar. Lullig voor als het nog ff niet wil lukken zeg maar. Voor de duidelijkheid: dit is geen commentaar maar gewoon mijn gevoel. Genieten jullie gewoon lekker van het positieve gevoel dat het geeft, want andersom ben ik het er ook gewoon 150% mee eens!
Zeker mooi! We hadden op het geboortekaartje van Lotte een soortgelijke tekst Twee harten, een liefde Uit liefde, een hart