Zwarte zaterdag frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door yoghurt, 2 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Als ik de route opzoek via 'viamichelin' dan geeft hij dat aan.
    Via Maps idd geprobeerd op te zoeken en zie alleen maar vlakke wegen. Het precieze punt waar ze dat aangeven kon ik niet vinden dus vandaar de vraag hier. Maar het valt dus mee gelukkig :)

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ja dat snap ik ook wel weer :)
    Ik zou dat zelf ook zonde vinden van mijn eerste dag.
    Als wij een eind gaan rijden vertrekken we meestal een uurtje of drie 's nachts. Dan hebben we zelf toch eerst nog een paar uurtjes slaap gehad maar ben je er toch lekker op tijd!
    En gelukkig hebben wij een navigatiesysteem die ons om de files heen leid, dat heeft ons in het verleden al vele uren gescheeld!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij vertrekken dus vaak de dag ervoor al :). Dit jaar gaat het misschien niet lukken, dan vertrekken we gewoon heel vroeg op zaterdag. Gaan naar Bretagne dus daar zal de drukte nog wel meevallen. 's Nachts rijden gaan we niet doen, voorslapen zijn we niet zo goed in, onze kinderen slapen ook niet goed in de auto, dat durf ik dus niet aan, wordt niet zo'n gezellige eerste dag dan vrees ik ;)

cato vindt dit leuk.
  4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Een rare vraag hoor, maar kan je niet een dagje eerder terecht dan? Misschien ff direct contact opnemen met de camping?

5. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Veel campings verhuren van zaterdag tot zaterdag
    Ik zou vrijdag gaan rijden, in de buurt overnachten en dan op zaterdag de laatste km maken

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Moet je wel vrij hebben ;). Mijn man probeert vrijdag eerder vrij te nemen maar anders wordt het toch echt zaterdagochtend rijden
    (Ik ben ts trouwens niet hoor ;))

7. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Helaas gaat het v zaterdag tot zaterdag. We mogen pas om 3 uur de camping op dus als we smorgens vroeg aanrijden hebben we wat tijd te overbruggen. Maar dat moet wel lukken.
    We gaan ff kijken wat het weer doet die dagen en bepalen dan hoe laat en hoe we rijden. Bedankt voor alle tips!

8. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Mag je echt pas om 3 uur de camping op of bedoel je dat je om 3 uur je caravan in mag>

9. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Wij kunnen ook pas vanaf 15u onze huurcaravan in maar neem aan dat het misschien ook al eerder kan als ze eerder klaar zijn met schoonmaken. Wij zullen naar verwachting ook al rond 10/11uur daar aankomen. We gaan dan waarschijnlijk even de camping verkennen en misschien het zwembad in en dan duimen dat we eerder onze caravan in kunnen hihi

Een goede reis en fijne vakantie gewenst!

Deel Deze Pagina