Wij zijn ons aan het oriënteren op een tablet voor de kinderen waarop ze puzzels, spelletjes, opdrachtjes op kunnen doen en filmpjes op kunnen kijken (en nee, ze zitten er echt niet elke dag of urenlang op, maar af en toe een halfuurtje). Nu dacht ik eigenlijk aan een iPad mini (evt tweedehands) aangezien wij zelf iPhone's en een iPad air 2 hebben en wij zelf maar niet kunnen wennen aan Android. Maar nu zag ik vandaag een aanbieding van een acer 2-in-1 laptop tablet met Windows 10. Nu lijkt mij dit ook wel handig, dat hem ook als laptop kunnen gebruiken, maar ik heb er echt geen verstand van en van het model dat ik heb gezien heb ik nog geen reviews kunnen vinden. Het gaat om de acer aspire one 10 s1002-183j. Zijn er hier dames (of heren) die mij hierin kunnen adviseren? Is dit wat of kan ik beter een gewone tablet kopen.
Mijn partner heeft air 2 met een los toetsenbord. Dus als hij die nodig heeft klikt ie dat toetsenbord er aan. En ka tevens ook meteen hoes voor scherm
Bedankt voor je reactie! Wat maakt dat jij het een rot ding vindt? Snelheid, besturingsprogramma of iets anders?
Bedankt voor je reactie. Ik wert dat op de air inderdaad ook een los toetsenbord kan, maar ik wil graag een aparte tablet voor de kinderen en een tweede iPad air 2 valt niet binnen het budget helaas.
Ligt een beetje aan waar je de tablet voor wilt gebruiken. Ik heb ook een Acer en daar voor had ik steeds tablets van Samsung. De Acer is wel echt meer een laptopje dan een tablet. Ook al zit er een tabletmodus op. Alles ziet er toch meer uit als een gewone computer en je wisselt minder makkelijk tussen programma's dan op een tablet. Ook zit er geen fotocamera op wat op de meeste tablet wel zit. Windows heeft ook veel minder apps dan een Android of ipad. Maar ik vind het toetsenbord wel weer veel en veel fijner dan een toetsenbord wat je bij een tablet kan kopen. Aangezien ik de Acer ook vaak voor werk gebruik vind ik dat wel fijn. Per saldo gebruik ik deze veel minder dan de tablet die ik eerst had.
Je kunt volgens mij iedere iPad ook gebruiken met een Bluetooth toetsenbord en een pennetje. Niet de Apple Pencil, die werkt alleen met een iPad pro. Misschien een tweedehands of refurbished iPad? Ik heb geen ervaring verder met dit model Acer. Ik heb wel eens een andere acer gehad (mini laptop) en dat was geen succes. Ontzettend traag ding was dat.
Wij hebben een 2 in 1 laptop die op Windows draait. M'n kinderen vinden het leuk om op te spelen maar er zijn nog niet zoveel apps. Ze spelen meestal spelletjes via chrome. Ik vind het zelf prettig om een toetsenbord te hebben. Om hem alleen voor de kinderen te kopen ipv een tablet. Daarvoor is hij toch te zwaar en kwetsbaarder dan een tablet.
Bedankt voor jullie reacties! We hebben besloten dat het toch een gewone tablet gaat worden. We zitten alleen nu nog te twijfelen tussen een ipad mini 2 waar ze dan samen mee moeten doen of voor beiden (dus 2 stuks) een tablet van Huawei (dan kunnen ze er ook geen ruzie om maken).