onrustige buik.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kris80, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris80

Kris80 Lid

9 mei 2007
    68
    0
    0
    Hallo!

Zondagmiddag kreeg ik ineens veel last van harde buiken. Er zat regelmaat in, ze kwamen ongeveer om de 2,5 minuut. Na 2 uur heb ik de verloskundige maar eens gebeld. Die adviseerde rust, een paracetamol en warmte. Als de harde buiken in kracht toe zouden nemen of pijn zouden gaan doen moest ik terug bellen. Alles opgevolgd, maar de buiken bleven komen. Vroeg naar bed gegaan en daar werden de harde buiken flink gevoelig! Toch maar gaan slapen want van echte pijn zou ik wel wakker worden. De volgende ochtend heb ik nog 1 pijnlijke harde buik gehad en daarna niet meer. Mijn buik blijft echter wel onrustig.Vooral bij inspanning heb ik heel snel en veel harde buiken. Ze zijn niet echt pijnlijk, maar soms wel gevoelig. is er iets wat ik hier aan kan doen? Af en toe maak ik me best een beetje zorgen namelijk.

Alvast bedankt voor het antwoord!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

rustig aan doen! En voor de zekerheid je urine laten controleren op een blaasontsteking, soms krijg je harde buiken daarvan.

Mirjam

Deel Deze Pagina