Zweden (vakantiepark)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nelta, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #1 nelta, 3 jan 2018
    Laatst bewerkt: 3 jan 2018
    Wie heeft er tips voor een leuk vakantiepark in Zweden (zomervakantie) en welk gebied is leuk met kinderen van (8,6 en 2)?

Zelf lijkt me het gebied tegen Noorwegen aan erg mooi, maar ook de zuid oost kust.

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Midden Zweden bij de twee grote meren Vannern en Vaxern? Klinkt als Ikea kastjes ;). Ik zat vlakbij Hjo. Erg mooi daar om te zwemmen en kanoën maar ook fietsen is daar top.

Persoonlijk zou ik de vakantie op 2 plekken opsplitsen voor nog een andere omgeving.

Ander favoriet plekje van me is het eiland Oland. Zo mooi brede stranden, kastelen op het strand, overal aardbeien plukken in het wild. Echt heerlijk daar. En nog eens goed aan te rijden vanuit NL.

Youtan vindt dit leuk.
  3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Zweden is gewoon een prachtig vakantieland. Moet zelf ook nodig terug ;),

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Twee keer een week ergens is idd het idee.

We hebben met z’n tweeen een keer een rondreis door het Noorse fjorden gebied gedaan. Was ook zo mooi.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    We hebben nu een reis gezien naar Idre en zodra. Dat lijkt ons wel wat (we houden van bergen). Het is alleen nog even kijken of wel met z’n allen in een 4 persoonsbut passen op de ferry. Op de site van stenaline (daar zou een kind t/m 3 er bij mogen) lukt het me wel, maar op de site van het reisbureau niet.

Deel Deze Pagina