Ik heb mijn kledingkast grondig uitgemest en bijna alles weg gemieterd. Dussss.....time to shop . Maar waar o waar zal ik mijn centjes eens uit gaan geven? Utrecht heb ik zo ongeveer wel gezien en ik dacht zelf dus aan Amersfoort. Maar is dat ook een leuke shop-stad? Zo ja, welke winkels hebben ze? En zo nee, wat is dan wél een leuke shop-stad in de buurt van Utrecht.
Ja Veenendaal zat ik zelf ook al aan te denken. Bij deze link Winkels Veenendaal. Winkelen in Veenendaal kan je ongeveer zien wat voor winkels ze er allemaal hebben, eventueel kan je Veenendaal veranderen in Amersfoort en zo ongeveer een idee krijgen wat voor winkels ze daar hebben.
*Typte net al een heel verhaal...is ie weer verdwenen* Veenendaal en Amersfoort zijn beide ok om te winkelen, hebben dezelfde winkels zo ongeveer, dcenk aan de H&M, Zara, Sting, Villa, zit in beide plaatsen grote Hema en V&D en verder alle gebruikelijke winkels.
Ik heb er 23 jaar gewoond, en vind het nog steeds leuk om te winkelen! Grote stad is leuk, maar het kleinere centrum genaamd Emiclear is ook leuk!