schoonmaakwoede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rastagirl, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hoi dames

zoals jullie weten kamp ik al enige tijd met voorweeen en pijntjes hier pijntjes daar enz enz

nou had ik vandaag toch een schoonmaakwoede alles moest geboend en schoongemaakt en nu :cry: :cry: moet ik de consequenties dragen me rug is kapot en harde buiken niet normaal.
    wie had dit ook die schoonmaakwoede :(
    wat een ramp zeg het schiet je in een keer in je hoofd dit is niet goed dat is niet goed leek wel alsof ik een of andere mani had hihihi :)

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    volgens mij een echte zwangerschapskwaal op het einde

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hahah heel herkenbaar!

Ik heb dit de dag voor mijn bevalling gehad!
    Alles moest schoon, en dan ook echt ALLES!
    De hele dag was ik aan de poets!
    Volgende ochtend ben ik bevallen van onze zoon :D

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hahahah mama 1984 laten we het hopen dat de beeb zich aankondigt ben het meer dan zat dus je berichtje is in mijn oren behoorlijk positief

ik heb zelfs de kelderkast uitgemest nou dat was een werkje van jewelste en het ergste is voelde ik me rug steeds erger worden dus ik dacht net van nou even rust maar de zenuwen gieren door me lijf ik wil door door door me man zat me al aan te kijken van zo is het wel genoeg dus ik blijf maar zitten hihihih

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    haha, ja wie weet is dit ook een teken voor jou ;)

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,
    Ik had gisteren zo'n bui! In de woonkamer stonden nog wat spullen (dozen en mappen) die opgeruimd moesten worden. Ook stond er in de gang nog wat zooi wat naar de schuur moest of in de container kon. De hele middag ben ik druk bezig geweest en 's avonds kon ik bijna niet lopen van de pijn in mijn bekken en schaambot. Eigen schuld...
    Vandaag gaat het gelukkig niet slechter, maar ik heb me dan ook redelijk rustig gehouden.
    Groetjes Saskia

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    laten we het hopen mama 1984 hhahhahahah

sassie1980 dat heb ik nu ook auw auw auw word er gek van kan amper lopen maar ja net wat je zegt eigen schuld dikke bult
    en tja laten we hopen dat het morgen beter gaat of nog beter dat ik BEVAL alhoewel ik moet nog even wat was weg strijken en wegvouwen en dan kan ze komen hahahaha

8. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    nou, volgens mij is het niet alleen een kwaal voor "op het einde" ik ben normaal helemaal geen poetser, maar het lijkt iedere week steeds erger te worden!

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    wat een zwangerschap allemaal nie met je doet he boukje hihihih

10. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    zeer herkenbaar!

11. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

nou ik had gister dan wel geen schoonmaak woede,maar ik heb laminaat gelegd in de hal bij ons. (helemaal alleen,kan ik mijn man niet bij hebben)
    ik zat me al een tijdje te ergeren aan het vloerbedeking wat er lag.
    heb dat er vrijdag uitgegooid.
    .

groetjes sandra

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bij mij valt het mee, het is meer me man die last heeft van nesteldrang/schoonmaak woede.
    vandaag kwam ik thuis van me werk had hij de kozijnen schoongemaakt en de ramen gelapt (buiten) , ramen lappen doet hij nooit want ik zie dan altijd strepen, maar toch lief en maar niks gezegt dat er wat strepen zaten.
    van de week kwam hij thuis van zijn werk om 17.00 uur en op eens gaat hij boven alles stofzuigen, ik had zo van moet dat nu om deze tijd nog.

13. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hahhaha sonja tja dat kan natuurlijk ook nog scheelt jouw weer hihih

14. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    had ik die woede maar, wil wel, maar stel de grote schoonmaak van voor de bevalling steeds uit,........
    heb wel nesteldrang :)

15. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Heb het al vanaf week 25 geloof ik :)
    Had het 2 dagen geleden ook opeens ontzettend erg en toen heb ik vervolgens de hele dag erna met voorweeën gezeten..... Helaas helaas bleef het daar wel bij.

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow han spannend nu he? 1 dagje over tijd ;)

17. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja we worden snel gestraft voor die schoonmaakwoede ik was gister ook weer druk druk drukk kon niet stoppen me ventje zei op een gegeven moment meis je draaft door doe eens rustig en hij kreeg me toch een snauw @ik draaf niet door als ik het niet doe dan doet niemand het@ hahahah geheel onterecht want hij helpt me zoveel mogelijk aaaahhh hormonen word er gek van kan ook om ieder wis wasje janken en dan echt janken net een klein meissie word gek van mezelf....

han je loopt overtijd spannend

Deel Deze Pagina