Morgen sneeuw

Discussion in 'De lounge' started by limmeke, Dec 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Morgen zou er sneeuw komen.. ik ben benieuwd... ja, ik weet dat niet iedereen er op zit te wachten, maar ik ben als een kind zo blij :)

In limburg verwacht men de meeste sneeuwval... en daar woon ik! een cm of 10...

Kan me er alleen geen voorstelling van maken, buiten is het zacht nu... tuindeuren hebben net opengestaan en de zon warmt nog vrij aardig door... omdat er geen wind staat lijkt het wel voorjaar met alle kwetterende vogeltjes..

2. penseel

penseel Niet meer actief

Hier zal het denk net niet gaan vallen maar mijn dochter zit er echt op te wachten en ik ik ook. Een paar dagen sneeuw laat maar komen de kinderen hebben vakantie veel mensen hoeven zaterdag zondag niet echt de deur uit perfecte tijd om sneeuw te hebben. ( paar dagen dan he haha) maar ik hou er ook van s morgens wakker worden en dan een laag mooie sneeuw zien liggen zonder vertrapt in elk geval en dan vind ik het prachtig.

Paar dagen meer niet.

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Mijn nichtjes uit Nieuw-Zeeland zijn over. Ze kunnen niet wachten totdat het gaat sneeuwen. Van mij mag het ook wel sneeuwen. Kunnen de kinderen lekker buiten spelen. Beter dan die storm en regen.

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,271
    50
    48
    Ik hoop het ook! Lekker met de slee naar buiten. Ik woon in Noord Limburg. Daar verwachten ze wat minder sneeuw, maar ik hoop genoeg om met de slee naar buiten te kunnen. Zin in!

5. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Heel leuk voor de kinderen!

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier Zeeland... Ik hoop het zooooooo!!!
    Lekker met dochter en slee naar buiten. Zo leuk voor kinderen!!

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Ik hoop het ook zo. Lekker naar buiten. Kan die slee eindelijk uit de verpakking 😄

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier zal wel niks vallen.:(

Ik vind sneeuw en gladheid verschrikkelijk. Maar Aiden had het er afgelopen week over dat hij zo graag sneeuwballen wil gooien. En toen keek hiij naar buiten en zei treurig:"maar het sneeuwt niet....".

Dus voor alle kids hoop ik op mooie sneeuwval!

9. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Kom maar op! Ik hou van de sneeuw! Heerlijk! Woon in Brabant, benieuwd hoeveel hier gaat vallen.

10. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik hoop het ook! Mijn dochter heeft nog nooit echte sneeuw gezien, maar als ze het op TV ziet is ze dol enthousiast! Ik woon in de kop van Noord-Holland.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ziet er inderdaad goed uit. Wij zitten helaas net op de grens dus ik verwacht hier niet zoveel.
    Vooral het midden en zuidelijke deel van het land is de verwachting.
    Noord west, Noord en Noord oost lijkt op dit moment niet zoveel te krijgen, helaas.
    Nu is en blijft sneeuw heel erg lastig in de verwachtingen en kan het nog 100 keer veranderen.
    Pas morgen weten we hoe het laagje met sneeuw over NL zal trekken.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik hoop het ook. Wij wonen in het midden dus hopelijk valt het hier ook. Vooral de oudste vraagt al tijden wanneer het nou gaat sneeuwen. Zou heel leuk zijn zo net in de vakantie.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Ik hoop het ook..heerlijk met de kindjes de sneeuw in.
    En hier het bijna zuidelijkste puntje van brabant dus wie weet

14. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Als ik de weersverwachting zo lees is het hier meer regen en natte sneeuw :(

15. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hier zit het er ook eindelijk aan te komen. :D We zitten van dertien graden opeens op drie graden en het loopt alleen maar af de komende dagen (met sneeuwwolken op het nieuws :p). Eindelijk. <3

16. Casara

Casara Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,263
    416
    83
    Ik hoop het ook. Ga morgen even nieuwe winterbanden op mijn auto laten leggen en dan morgen of zondag lekker naar de Ardennen! Op de hoge venen ligt al 10 cm. Het kriebelt hihi.

17. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,656
    1,414
    113
    Hier hopen we ook heel hardop sneeuw, altijd leuk voor de kinderen. Gelukkig hebben wij dinsdag nog in de sneeuw kunnen spelen, of althans de kinderen, lang leve de leuke acties bij serieus request ;).
    Maar een goed pak sneeuw zou welkom zijn hier, maar als ik het zo bekijk zitten we net wee op de grens net wel net niet en zoals elke keer zal het dan hier wel weer niet worden :(

18. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Heerlijk laat maar vallen dat er een dik pak ligd! Hoeft man niet te werken ik niet lekker genieten met de kindjes in de sneeuw en eindelijk een olaf maken met mijn meisje hihi.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

hoop het niet echt want morgen begrafenis van oma (94 geworden) en als het sneeuwt zullen veel mensen niet komen

voor de kids vind ik het geweldig

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    Ga er maar niet van uit dat t bij ons gaat sneeuwen. Net op de 24hrs buienradar gekeken maar t blijft hangen op de rand van utrecht.

T is omdat ik ziek ben maar anders was ik zo in de auto gesprongen richting een gebied met sneeuw. I love it!

Share This Page