Iemand hier ervaringen met een newborn fotograaf in/rond Alkmaar? Ik bedacht me dat zo'n shoot eigenlijk wel heel erg leuk zou zijn! Maar ik vind een fotograaf kiezen zo lastig.. Dus ik zoek eigenlijk tips en ervaringen!
Niet in Alkmaar, maar wel in de regio. Ik kan je haar van harte aanbevelen! Stijlvol in beeld | fotografie en ontwerp
Ik ben naar de site geweest. Wat een mooi portfolio, jammergenoeg zijn wij al getrouwd en komt er geen 3e kindje.
Niet in Alkmaar maar ik heb iemand gevonden in Heiloo die ons wel aanstaat nette website en de kosten zijn 150 voor 1-1.5 uur op lokatie of in haar studio als je wilt. Dan krijg je er 15 bewerkte foto's bij. Ze heet Chantal Tak. Maar nogmaals geen ervaring mee maar dit lijkt mij wel een goede
Brenda pie! Ze geeft ook workshops en zocht laatste een modelletje. Dan krijg je de shoot en foto's gratis.
Gaaf he?! En ook nog eens super aardig. Ik ga na het eerste trimester met haar om de tafel. Nu al zin in.
IN-Fotodesign Lifestyle Fotografie Zwangerschap, Newborn en Bruidsfotografie » in-fotodesign.nl Ilse heeft onze zwangerschapshoot en newborn shoot gedaan. Hele prachtige pure foto's. Newborn shoot is heerlijk bij je thuis, alle tijd om te verschonen/voeden enz. Echt een aanrader! Ps onze zoon staat ook tussen de foto's😍😍😍 Edit: en een heel groot voordeel: je krijgt de foto's op een usb. Dus je kunt zelf een site kiezen om ze te laten afdrukken, doorsturen via de mail, op canvas enz. Dat hoef je dus niet duur bij de fotograaf zelf te bestellen