En toen werd een meisje ineens een jongen

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by aw86, Jun 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aw86

aw86 Lid

Feb 25, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij 18 weken hebben wij een echo laten doen voor geslachtsbepaling (bij de verloskundige).
    Ze gaven ons aan dat ze er vrijwel zeker van waren dat het een meisje is. Ik heb ook een foto van de echo meegekregen:

echo meisje.jpg

Eergisteren hebben wij de 20 weken echo gehad (ben vandaag 21 weken). We hebben daar niet aangegeven dat we dachten te weten wat het wordt. De echopiste vroeg of we een voorgevoel hadden en we gaven aan dat we dachten dat het een meisje zou worden. Ze gaf aan dat we daar naast zaten en dat het toch echt een jongen is.

echo jongen.jpg

Nou wij waren erg verbaasd.. Het belangrijkste is dat het gezond is, maar je stelt je toch wel ergens op in..
    Nu zijn we 2 dagen verder en nu ga ik heel erg twijfelen! Is het wel echt een jongen?? Heeft iemand ervaringen met echo's en kan iemand aangeven of op echo 2 echt een piemeltje te zien is?
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Ja dit is inderdaad echt een jongen! Zo zag mijn zoon er met 20 weken ook uit, en onze dochter ( 2 weken terug de 20 weken echo gehad) en duidelijk een meisje. Daar zat niks tussen maar alleen 3 streepjes..

3. guz3

guz3 Actief lid

Feb 17, 2008
    304
    0
    16
    Daarom willen wij het niet weten :)
    Vindt het lastig....een vriendin van mij 99% n jongen en was toch een meid.
    Vraag je of je vk nog een x wil kijken??
    Succes...was verder het kindje helemaal gezond?
    Hier gelukkig wel...zo bijzonder weer!

4. MH1113

MH1113 Bekend lid

Jun 8, 2009
    774
    0
    0
    Maar op je eerste echo foto denk ik ook een uitsteekseltje te zien hoor, een piemeltje dus. Net voor het pijltje. Ik zie daar in ieder geval geen 3 streepjes..

Dit was onze dochter met 15.5 weken
    Naamloos.jpg

En de onderste met 19.6 weken.
    10438824_686765601396964_37596191_n.jpg

5. Meg

Meg Bekend lid

Feb 10, 2013
    781
    85
    28
    Jeeh wat een verwarring! Hopelijk hebben jullie nog niet de babykamer geschilderd en veel kleding gekocht.
    Ik kan je een foto laten zien van onze geslachtsbepaling met 16 weken. Lijkt verdacht veel op jouw tweede echo ;)

Attached Files:

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Op bijde foto's bijde een duidelijke balzak te zien. Ook op 1e echo. Geen hamburgertje of iets wat op meisje lijkt. 2e zie je ook een piemeltje en bij de 1e ook in de verte iets dat op piemeltje lijkt

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik vind eigenlijk de eerste foto ook wel op een jongetje lijken. Zie geen duidelijke streepjes en dergelijke namelijk.

Hoop dat je nog niet te veel gekocht heb inderdaad!!

8. aw86

aw86 Lid

Feb 25, 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Fijn dat jullie er duidelijk een jongen in zien!
    Het belangrijkste is uiteraard dat alles goed is. Toch altijd heel bijzonder zo'n echo! Gaat met jullie zwangerschap ook alles goed?

9. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Duidelijk een jongen, lijkt veel op die van mijn zoontje.
    Die is ondertussen alweer een jaar :)

10. Pasta

Pasta Fanatiek lid

Feb 12, 2010
    1,015
    16
    38
    Noord Holland
    Bij de eerste foto mis ik echt de streepjes, bij de tweede is het onmiskenbaar.
    Fijn dat alles verder goed was!
    Is het idee inmiddels gewend?

11. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Heeft jullie zoon je nu al goed voor de gek gehouden ;) Maar wel 'balen' van de verkeerde geslachtsbepaling, hoop dat je al niet veel dingen hebt gekocht voor een meisje of anders dat nog kunt ruilen....

12. Peachy

Peachy Bekend lid

Nov 26, 2013
    654
    0
    0
    Haha, die ervaring hebben wij ook onlangs gehad!! :D

Ik zal mijn foto's erbij zetten...

Attached Files:

13. Peachy

Peachy Bekend lid

Nov 26, 2013
    654
    0
    0
    En de echo bij 16 weken, waarbij ze dachten dat het een meisje was!

Attached Files:

14. Zzn

Zzn Lid

Jun 13, 2014
    23
    0
    0
    :( wat herkenbaar, alleen weet ik het geslacht van onze baby nog steeds niet... Tuurlijk gezondheid voorop maar ik wilde het heel graag weten.. Met 15.4 weken werd er door pretechobureau gezegd meisje en 1 week later.. Door mijn VK vermoed jongen.. Beide zagen ze wat uitsteken maar volgens de pretechobureau wat dat het nub. Ze zag ook drie streepjes.. Wij moeten nu dus nog 3 weken afwachten! :))) maar de jouwe is duidelijk een knulletje! Gefeliciteerd!

15. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Jeetje zal wel even omschakelen zijn geweest. Maar leuk om te lezen dat je alsnog helemaal happy bent :)

Mijn angst is ook dat de geslachten niet kloppen. Ook al is het door 3 verschillende bureaus bevestigd. Heb wel alle bonnen bewaard wat ik tot nu toe heb gekocht.

Ik wens je een fijne zwangerschap!

16. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Dat is even om schakkelen. Gelukkig zaten er maar 2 wkn tussen... en niet dat t pas bij de bevaling bekend werd.

Hier was t niet te missen dat t een jochie is...
    IMG-20140611-WA0001.jpg

17. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

Dec 19, 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat lijkt me even schrikken.
    Toch omschakelen, maar gelukkig is een jongetje niet minder leuk :D

Vind die foto van het jongetje wel erg lijken op die tweede foto van mij :)

Attached Files:

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Op de eerste foto zie ik ook echt geen meid. Vreemd dat ze dat aangaven. Bij de tweede duidelijk een knul.

19. didi2

didi2 Actief lid

Mar 31, 2010
    185
    0
    16
    Echt een zoon hoor, en met alle respect voor de verloskundige, maar ik zou alleen een SEO echoscopist geloven!!! Ieder zijn/haar vak!!!

20. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit idd, bij een meisje zie je echt duidelijk drie streepjes, die zie ik hier helemaal niet. Heel gek dat ze dan dacht dat het een meisje was!

Share This Page