Hoi meiden, Ik heb het idee dat m'n lichaam me voor de gek houd elke keer.. Ondertussen ben ik al een jaar gestopt met de pil. De ene maand heb ik wel symptomen van zwangerschap en de andere maand is alles ineens weg. Elke keer negatieve testen... Daarnaast heb ik nog een lastig probleem, m'n cyclus is behoorlijk onregelmatig waardoor het moeilijk is te bepalen wanneer ik m'n ei heb. Elke keer ben ik blij met een dooie mus.. Wie heeft er goede tips om je 'ei' te vinden in een lange onregelmatige cyclus. Zooo... moest ff m'n verhaal kwijt. Ondertussen kan ik me ws wel melden bij de huisarts omdat we al een jaar bezig zijn. Bedankt voor het luisteren/lezen. Lfs Monique
Hoi Moon, heb je wel al eens gebruik gemaakt van ovulatietesten? als je de goedkope pakt van matcare, kun je op zich voor vrij weinig centen , best lang doortesten! heb zelf ook een redelijk lange cylcus (34 / 36) maar tot nu toe altijd mijn eisprong gevonden! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, soms snap je je eigen lichaam niet meer...! liefs Poemel