Geen pijn in mijn borsten meer !

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door swirl, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hallo dames,

Hier ff een berichtje van een onzeker persoon....

Ben nu zo'n 7 weken zwanger.....Heb al een echo gehad...daar was duidelijk een vruchtzakje te zien , en zelfs lichtjes het hartje.

Nu heb ik afgelopen weekend wat bruinverlies gehad....niet extreem ...maar het was er wel.
    Nu heb ik sinds gisteren ook het idee dat mijn borsten minder gevoelig zijn, en wat zachter zijn geworden....
    Herkent iemand dit ? Wordt er behoorlijk onzeker van.
    Heb dan wel geen buikkrampen gehad ofzo ...en ook geen rood bloed. Anders had ik uiteraard al meteen naar de gyn gebelt.
    Vind het alleen zo eng dat ik helemaal nergens last van heb.
    Eerst had ik dus als enige kwaal die borsten...maar nu dus ook niet meer.

Help help help

Liefs Swirl

2. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Swirl,

Heb ik ook! Mijn borsten zijn ook weer zacht, en volgens mij ook weer geslonken.
    Maak me dan ook meteen zorgen want verder heb ik eigenlijk ook geen kwaaltjes...
    Pffff.... spannend he.
    Vanmiddag weet ik meer. Ik zal eens vragen of dat kan, dat je gespannen borsten of borstenpijn afneemt...

We moeten maar positief proberen te denken, toch?

Liefs

3. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja indd.....Succes !
    Ennuh....laat aub ff weten wat hij/zij daarop zei :) ....Misschien dat ik dan minder ongerust ben .

4. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    En hoe is het dan nu? Ik ben benieuwd !!

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik heb zo nu en dan gevoelige borsten....ze zijn zeker niet gevoelloos maar ook zeker niet zo gevoelig als met 4/5 weken.
    Heb inmiddels wel puistjes gekregen....erg fijn :)

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Swirl,

wij lopen bijna gelijk bij mij is het de andere dag pijnlijk en de andere dag heb ik helemaal geen pijn.
    Niets om druk te maken want heb ook vaak gelezen dat ze op gegeven moment zachter worden en dan gaan ze hangen :D

7. tis

tis Actief lid

28 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zoiets.. Hele week kots en kotsmisselijk boven de toiletpot gehangen en sinds gistermiddag voel ik me opeens beter (maar help is dat wel goed?!?!) Vanochtend zonder problemen ontbijt op, heel vreemd... Ben nu wel weer licht misselijk maar vind het wel wat eng...

8. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Swirl,

Afgelopen donderdag de echo gehad en alles was goed, hartje zien kloppen! :)
    Mijn borsten waren ook echt minder gevoelig, nu voel ik ze weer 's nachts.
    Maar ze doen echt minder pijn en zijn zachter. Maar volgens mij hoeft het dus niet altijd iets te betekenen.
    Ik heb het niet kunnen vragen aan de echoscopiste (zij voert puur de echo uit en verder niks) maar morgen gaan we naar de VK en dan zal ik het daar nog eens vragen.

Hoe is het nu met de pijn?

Liefs

9. diaan2009

diaan2009 Lid

7 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

zelf had ik dat wat betreft die borsten ook,wat werd ik daar onzeker van! eerst mega last van die twee (.)(.) en dan plots eens een paar dagen niets :(.
    dat wisselvallige hoeft dus niks te betekenen,je lichaam reageert nu eenmaal soms raar als je zwanger bent.:p

dus probeer je niet te veel druk te maken en geniet van het wondertje in je buik.;)
    last hebben kan dus gewoon komen en gaan.

veel plezier en succes met je zwangerschap!
    groetjes,Diaan

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ stippeltje : Mooi dat alles goed is ! Voelt zeker wel lekker nu he ? kan je iets meer genieten....
    Het is bij mij nog steeds minder ...maar als ik ze aanraak en indd snacht's erop ga liggen ....voel ik ze wel nog steeds zeg maar.

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Geen nood! IK heb ook een periode dat het ineens minder was maar bleef wel gevoelig. Steeds erin knijpen om te checken maar daar word je gek van! haha! Ik snap je onzekerheid maar wees niet te onzeker, kwaaltjes komen en gaan en veranderen. je borsten hoeven ook niet constant te groeien, dat gaat met spurten. Geef het rust en vertrouw op je lichaam en je beebje, die doet z'n werk wel. dat heb ik inmiddels uit (prilole) ervaring geleerd: ik ben nu bijna 11 weken 'ver' en het zit ondanks ineens minder symptomen en dan weer meer, helemaal goed! de een is gevoeliger voor hormonen dan de ander...vertrouwen is belangrijk!

Deel Deze Pagina