Ben mijn haar zo zat Ik draag het in laagjes (half lang haar) maar wil graag wat anders dus ben benieuwd wat nu echt een beetje " in " is
Net bij de kapper geweest. Boven in laagjes laten knippen ,pony zweef en 5 centimeter achter er weer af laten halen. Het hangt nu wat , niks aan gedaan vandaag .
Mijn haar is aan de ene kant tot ongeveer op mijn schouder. En de andere kant nu tot mijn oor ongeveer. Het is dus heel ongelijk maar moet weer gelijk worden. Zo hoorde het kapsel wel hoor lol
Juist gister afgeknipt had het bijna op mijn schouders maar werd er weer gek van en had gezegd dat ik na mijn bruiloft mijn haar weer zou afknippen dus meteen 23 juni een afspraak gemaakt en gister alles er weer af nu een lekker kort koppie weer
Lang tot halverwege mijn rug met slag erin, na de bruiloft morgen knip ik weer een pony en gaat er coupe soleil in. Niet blond maar lichtbruin
Ik loop er al jaren bij als olijfje, tot grote ergenis van mijn familie en vrienden (heb nou eenmaal rothaar waar ik niets mee kan)
Vandaag net bij de kapper geweest, heerlijk kort weer met coupsoleil erin lekker fris. Ik ben helemaal happy.
Heb de kappersopleiding gedaan en toen vanalles gehad. Vandaar nu gewoon "saai" lang met lagen. Wil wel weer wt anders maar durf niet zo goed. Ik laat het ook vaak (half) invlechten
Kort en beetje warrig van de zijkanten en achterkant. Mijn pony heb ik langer en valt in een scheiding. Meestal met de krultang krul ik het nog een beetje naar buiten. Maar niet te. Ik heb wel heel veel haarspray nodig wil het de hele dag blijven zitten. Qua kleur beetje donkerblond met wat lichtere higlighs. Lange leve de haarkleur, want eigenlijk ben ik al volledig grijs (en ben 33)
Een korte blonde bob nu... Ik probeer 'm tot op mijn schouders te krijgen, maar ik heb jarenlang kort haar gehad, dus het is echt een crime om het weer een beetje op lengte te krijgen...
Donker blond lang haar in laagjes met een schuine pony... Wil dograag iets anders maar durf niet zo goed
donkerblond lang haar, tot over mijn schouders. Het is een tijd geleden in laagjes geknipt, maar die laat ik nu lang groeien. Als het nog wat langer is laat ik het helemaal gelijk knippen. Vanwege de warmte en omdat ik heel dik haar heb, draag ik het nu altijd in een staart of knot.