hallo dames ik ben erg onzeker de laatste dagen.. ik voel me eigenlijk heel erg goed sinds een week ben ik niet meer zo misselijk af en toe met vlagen maar niet meer s ochtends wat ik in week 6 en 7 wel heeeel erg had ik moest eerst wat eten voordat ik op durfte te staan het komt er op neer dat ik bang ben dat mijn zwangershaps symptomen minder worden... nu ging ik net naar de wc en ik had echt een mega sliert slijm bij het afvegen... niet roze of rood gewoon normale kleur.. ik schrok echt wat zou dat nou zijn het kan toch niet een slijm prop zijn en dat ik een miskraam ga krijgen....... wij hebben er bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te raken.. en ik ben er zo blij mee maar ondertussen doods bang dat er wat misgaat.. vanavond moeten we gelukkig naar de vk... zouden ze ook een echo maken???? we gaan voor een intake.. x beebie
hey meis ik snap je ongerustheid maar ik denk dat je je niet al teveel zorgen moet maken ten eerste hoef je niet persee altijd symtonen te hebben heb ik ook niet gehad(waardoor ik idd ook weleens gedacht heb"ben ik wel zwanger???"ik heb rond de 9de week ook slijm verloren met oud bloed.....waardoor ik een beetje ongerust was maar een paar dagen later moest ik ook naar de vk en die heeft niet eens een echo gemaakt en ze vertelde me dat het heel normaal was dat je slijm verliest en oud bloed dat zijn nog wat restjes die eruit moeten(klinkt dat vies he)ik ben nu inmiddels bijna 29 weken zwanger!!!!en gaat allemaal super goed vraag het vanavond gewoon even lekker na bij je vk zodat je met een gerust hart weer kun t gaan genieten van je zwangerschap!!!liefs sjaanjte
Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken. Je afscheiding wordt nu gewoon wat meer en anders, dus dat verklaart dat slijm En wat betreft je symptomen...die komen en gaan. Ik was ook niet echt misselijk wn mijn vk vertelde dat dat toch meestal pas rond de 9 weken kwam.. Ik ben nu 26 weken en nu begint de misselijkheid weer... je kunt er geen touw aan vast knopen helaas Of ze een echo maken hangt af van de vk. Bij mij hebben ze het wel gedaan, soms moet je een paar dagen later komen. Ligt er ook aan of ze een eigen machien hebben. Succes iig!
pff dat klinkt goed!!!! ben nu al wat meer gerust gesteld wat wordt je toch een onzekere muts he van die hormonen...
Welkom in de wondere wereld van het zwanger zijn Het is ook allemaal zo nieuw en raar wat er in je lichaam gebeurt...