sinds gisteren heb ik ineens last van jeuk, kan er niet vanaf blijven! Mijn tepels gloeien er ook nog eens bij. Verder zijn mijn borsten licht gevoelig(zijkant), maar niet overdreven. Heeft iemand hier nog meer last van? liefs wies
Hey meid, ja ik heb hier elke cyclus helaas last van... het is vreselijk irritant... zo tussen mijn ei en mijn ongi begint het hier... Hopelijk betekend het voor jou goed nieuws! dikke kus
Ik kan niet zeggen dat ik ooit echt last heb gehad van m'n borsten. Misschien iets gevoelige tepels, maar verder niet. Elk vrouwenlichaam is anders en wat voor de één iets betekend, hoeft voor de ander niet zo te zijn. Ik hoop dat het voor jou goed nieuws betekend. Groetjes, MaWaBe
Ik had het nooit gehad tot vorige maand. Toen was het tussen ei en ongi. Nu heb ik geen last, terwijl het wewl tussen ei en ongi is.
bij mij begon het na dat ik positief had getest.. het voelde aan alsof ik 3 uur onder een zonnebank gelegen had dus verbrand zeg maar en in week 5 van mijn zwangerschap begon ook de pijn aan de zijkant... nu voel ik al 3 weken alsof ik weer 12 jaar ben hahaha dus pijnlijk.. hoop dat het bij jou ook een goed teken is groetjes van Ramona
Ik had er geen last van.. Maar wel ontzettend last van opgezwollen tepels en borsten. Maar vooral tepels, die zagen er echt gek uit! De pijn die ik voelde was heel anders dan die je hebt als je ongi moet worden. Ik had harde bultjes in mijn borsten en echt een stekende pijn.. Nu kan ik er zelfs niet op slapen!
bedankt voor jullie reacties, ik wacht nog maar even af. Ik hoop inderdaad dat het na ronde 14 zo mag zijn. De ha belt zomenteen op voor de uitslag van mijn man. (zaadanalayse) Is ook spannend. Hoop dat het goed is, en dat we niet naar de gyn hoeven na deze maand! haha liefs wies
Bij mij was het wel degelijk een symptoom alleen later. eerst heel veel pijn aan de zijkant richting oksels, en rond week 5 ook enorme jeuk.
Ik heb elke maand pijnlijke borsten (het gevoel alsof er met naalden in gestoken wordt). Het begint aan de onderkant van mijn borsten en breidt zich dan uit naar de zijkant (oksels). Ook heb ik vaak jeukende tepels. Maarre.... helaas, nog steeds geen positieve test voor mij! XXAnna
Ook ik heb de laatste tijd jeukende tepels en ik dacht dat het misschien raak mocht zijn, helaas werd ik steeds weer ongesteld. Ik hoop dat het voor jou iets anders betekend.
hallo, Ik ben nieuw hier en ben net gestopt met de pil, in maart. Dus ik hoop dat het zo snel mogelijk raak is. Ik heb ook zo´n jeukende tepels en af en toe krampen onder mijn buik. Het kan ontpillen zijn, maar ook dat ik zwanger ben. afwachten maar. Succes met iedereen. Groetjes Nazli
Ik heb nu al twee weken ongelofelijk jeukende tepels en daarnet kwam er zelfs wat doorzichtig vocht uit als ik er op duwde. Heeft iemand dit al gehad? Ik heb wel wat bloedverlies nu, maar mijn bmm is erg hoog en gesloten. Die jeuk is om gek te worden!
Toen ik met de pil stopte, kreeg ik de 1e paar cyclussen ook last van gevoelige borsten en tepels. Nu is dat al veeel minder..
Heb het ook weleens.. tenminste toen ik laatst zwanger was en het nog niet eens wist, had ik ook echt ontiegelijke jeuk. Betrapte ik mezelf erop dat ik op t werk ongegeneerd aan mn tepels zat te krabben. Oeps gezellig...! Nu weer zo nu en dan.. maar goed, dat hebben er dus meer hier tussen hun ei en ongi, dus ik durf nog nergens op te rekenen!