Ik gebruikte voorheen altijd 8x4, puur omdat ik het zo lekker vond ruiken. Maar net zo agressief als fa blijkbaar, want ik kreeg er eczeem van en aan het eind van de dag rook ik toch niet meer zo fris. Nu gebruik ik rexona, en ben er erg tevreden over! Ik spuit het smorgens op en aan het eind van de dag ruik ik altijd nog net zo fris als die ochtend! Echt een aanrader dus!
Syneo heeft geen luchtje. Het is puur tegen transpireren. Je kan na de Syneo behandeling je gewone deo gebruiken voor het lekkere luchtje..Voordeel is dat die gewone deo ook gewoon de hele dag lekker blijft ruiken, omdat je dus niet zweet daar
nee, ze zijn vrij duur maar je doet er wel een hele tijd mee....als je veel last hebt van transpireren gaat er een wereld voor je open!!! Ik kan niet meer zonder... je kunt ze allebei bij het kruidvat kopen, ik gebruik de syneo is wel duurder dan de thermen maar bij mij werkt niks ander en heb het er wel voor over... syneo kost 18 euro...
Ik gebruik altijd deo rollers. (ben er tijdens middelbare schooltijd, en dus elke dag standaard 25km fietsen, erachter gekomen dat dat voor mij beter werkt) Nooit ergens last van, en oksels zo zacht als babybilletjes.
Ik gebruik hier de deo roller van Louis Widmer. Zowel geparfumeerd als ongeparfumeerd te verkrijgen en beide werken prima! Geen last meer van vochtige oksels
Ik heb ook zo'n speciale antiperspirant deo geprobeerd waarbij je dan een aantal dagen gewoon niet meer zweette. Best wel fijn maar ik kan er niet tegen. Zat de laatste keer dat ik het opdeed bijna te janken van de pijn, het zweerde zo enorm! Heb ook allerlei deo's geprobeerd, rexona, fa, noem maar op. Maar nu heb ik toevallig een spuitdeo Dove Go Fresh gekocht toen ik snel even wat moest hebben en het wérkt gewoon! Ik zweet wel maar ik stink tenminste niet naar het zweet na een hele dag werken, hij blijft heel lang lekker fris ruiken!
Hee daar is het topic weer, wilde al gaan zoeken om weer te reageren. Heb dus therme deo gekocht, en zaterdag voor het eerst opgedaan. Tot op vandaag ben ik nog tevreden. Er stond ook op dat je het voor je voeten kan gebruiken.... woohooh! Na jaren kloten met sprays en talkpoeder van mijn zweetvoeten af.
Ik heb vorige week syneo gehaald, echt fantastisch spul!! Wel duur maar als ik het zo bekijk ga ik er echt wel een paar maanden mee doen
Ik heb daar ook hele erge last van.Heb op aanraden van de dame bij de drogist odorex extra dry lotion geprobeert en het werk echt! Je moet dan voor het slapen gaan je oksels wassen en dan met een schoon watje wat odorex opdoen en dan je oksels mee deppen. Na een paar dagen merk je al het verschil. Odorex || Odorex Extra Dry producten
probeer even dove, en dan met de licht roze dop erop. die werkt het beste ,, ik heb dit ook gekregen ik ruik dan net naar oude geit zoals mijn liefde volle man kan zeggen met een smerig gezicht. neutral, nivea, fa , ver vandaan blijven vooral neutral die helpen dan helemaal niet. Zonde van je geld xxxx
Ik zweet niet overmatig ofzo, maar ik vind de meeste deo's niet zo lekker meer ruiken aan het einde van een dag! Dove original vind ik lekker, maar zo overheersend dat het echt door je kleren heen ruikt. Rexona Cotton Dry vind ik dus na een dag niet meer zo fris ruiken. Fa, 8x4 , nivea zijn echt flut deo's.
Ik vind trouwens dat ik naar de bevalling iets sneller zweet en het ruikt sterker... is dit normaal? dus ik vind een goede deo nu wel wenselijk..
Ben nog steeds blij met mijn Therme!!! Vandaag nog steeds geen luchtje, ook mijn voeten niet! (zaterdag opgedaan, ik douche om de dag en was me wel elke dag dus t blijft goed zitten)
dat moet je even een andere dove nemen, ik heb de gene met de roze dop of met komkommer citroen gras en die ruikt heel lichtjes die zijn niet zo sterk als de original. therme was voor mij ook niets, helaas kunnen veel deo's mijn sport geurtjes niet aan hahahah xx
Ik heb zonet Odorex extra dry depper gehaald. Die moet je op schone oksels aanbrengen, voor het slapen gaan. Ben benieuwd!!! En meteen ook maar Odorex Fresh deo erbij gekocht (ruikt lekker fris!)
Nou eigenlijk hoef ik morgen pas weer die nieuwe deo te gebruiken, maar ik ruik nu toch wel weer zweet hoor..... Dus geen 5 dagen werkzaam wat mij betreft maar 4 goede.