ligt ook wel aan de mate hoe je overmatig zweet hoor!!! Ik zweet nogal veel dus haal die 5 dagen ook niet maar het s wel een wereld van verschil tegenover als ik het niet gebruik!! Maar de dove is hier ook populair..hmm die ook maar eens kopen. Vindt het wel lekker om een geurtje te hebben maar niet zo erg als de fa en de 8x4, die heb ik nu, lijk wel een vent hahaha die ruiken ook altijd zo goed die deo`s van de mannen...
Bedankt voor de tips! Ik denk dat ik zo'n vijf dagen deo ook maar ga gebruiken voor mijn trouwdag. (Ik ga hem vooraf wel even uittesten!) Dat spul kun je zeker niet vlak na het scheren aanbrengen? Kan 's avonds die 5dagendeo aanbrengen, 's ochtends scheren & gewone deo aanbrengen wel?
dat Odorex extra dry werkt inderdaad hartstikke goed maar pas wel op voor je kleding!!! Het bijt helemaal uit.... ik had een lila shirtje en dat was onder de oksels roze geworden...
Oh, dat moet ik met mijn trouwjurk niet hebben! Ook al ga ik er vanuit dat ik hem maar één keer draag. Toch os het zonde.
Heb je het wel 's avonds aangebracht en 's ochtends weer je oksels gewassen? Dat is namelijk heel belangrijk, zo was je het overtollige eraf en kan het je kleding niet aantasten. Iig heb ik daar geen last van met de Syneo.. Aanbrengen na het scheren word inderdaad afgeraden. Ik scheer meestal de ene avond en de avond daarop breng ik de Syneo aan. De volgende avond laat ik het nog met rust en die dag daarna scheer ik weer..
AUWWWWWWWWWWWWW!! AUW, AUW, AUW!!! Ik ben dus wel zo stom geweest om me gisteravond eerst te scheren en daarna die Odorex Dry Depper te gebruiken. En heb ook nog eens uitgebreid met dat ding gewreven i.p.v. te deppen. Dus ga maar na.... in dat spul zit veel alcohol... Nou, dat brandt zo erg!!!!! Maarre....het is goed spul! Je blijft echt droog... Ik heb vandaag moeten hollen naar mijn sollicitatiegesprek, mijn gesprek was ook spannend, daarna gehaast naar huis... Nou, nog even fris en droog als toen ik weg ging. Meestal voelt het dan wat klam aan onder de oksels, maar nu niks!! Maar heb mijn les wel geleerd.. NOOOIIITTTT meer van tevoren scheren! Brrrrr..
aaah nee scheren van te voren is niet zo slim hihihi.... Syneo 5 breng je s`avonds aan voor het slapen gaan op een goed gereinigde huid. Dit trekt dan de hele nacht in en s`morgens gewoon normaal verzorgen... @Tupp , mischien eerste harsen van te voren en dan de week voor je trouwen beginnen met de spray. bv maandag opspuiten en de woensdag nog eens dan blijf je zeker weten droog!!