kinderwagen in de tram

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy to be, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    donderdag ga ik naar de jonge gezinnenbeurs in utrecht met mijn zusje en onze kleine meid, maar ipv €12 te betalen en te parkeren bij de jaarbeurs hadden we het idee om bij transverium westraven te parkeren dit kost maar €4.

Nu is mijn vraag is het te doen om met de kinderwagen de tram in te gaan? Ik heb een easywalker sky. ik heb nl geen ervaring met trams:) kom uit het verre zonnige zuiden waar ze nog nooit van trams gehoord hebben:D:D:D

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    pfff ik ben vandaag met de buggy in de trein geweest. lekker dagje antwerpen... bij het in en uitstappen heb ik gewoon een hele sterke man uitgezocht die me dan even mocht helpen met de buggy in en uit de trein te krijgen zonder tussen de rails te vallen. (ik was alleen en vroeg het gewoon even,,,, ze moeten maar is Nee durven zeggen.. :D)

ik had alleen het probleem dat mijn buggy best breed is en niet tussen de deuren paste (in de trein) en ik moest dus op de gang wachten met jamie...

op de bus doe ik het ook wel eens. dat is eigenlijk geen enkel probleem omdat er wel plaats is voor een buggy, er hangen zelfs kettingen om de buggy mee vast te maken (soort gordel)

ook alleen het in en uitstappen is even om hulp vragen als je alleen bent... suc6!

ps. als je het echt niet ziet zitten kan je ook altijd zo'n buik of rugdrager gebruiken! dat zou ik zeker aanraden. zeker als je niet lang weg moet (net als ik hele dag shoppen) en als je kindje nog heel klein is!

3. Loe

Loe Niet meer actief

gelukkig voor jou heb ik in utrecht gewoond. Je kunt erin, maar k weet niet of je door alle paden kunt. WEL is er VOORAAN de tram een hele grote (nou ja, redelijk dan he), waar je zelf zou kunnen zitten en de sky zou kunnen parkeren.

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wat ik van Amsterdam van de tram weet is dat er in het midden een verlaagde op stap is. en daar is ook de kinderwagen plek dan kan je dus daar met je kinder wagen zitten je kan niet veder de tram is. maar daar zit ook een betaal kasa

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo Mommy to be,

Even off topic, ik lees dat je uit het verre zuiden komt.. Ik woon in Heerlen en heb een boekje liggen met heel veel vouchers voor op deze beurs.. Vouchers waar je bij verschillende stands gratis cadeautjes/presentjes krijgt.. Weet niet of je interesse hebt.. Als je in de buurt woont heb ik er geen bezwaar tegen het morgen even langs te komen brengen! Ik hoor het wel van je!

6. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    meiden, beetje laat maar alsnog bedankt voor jullie reactie.
    we gaan waarschijnlijk dus de tram pakken morgen, volgens mij is het wel te doen. het is denk ik gewoon het onbekende waar ik me onzeker over voel.
    dus op naar utrecht.
    groetjes

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Het ligt aan de tram... In Amsterdam heb je 2 soorten; de oude en de nieuwe ;) De oude is vreselijk als je met de kinderwagen reist, de nieuwe is ideaal. Ik mik altijd op de nieuwe want in de oude ga ik dus echt niet.

8. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Vanaf Westraven is het prima te doen met een buggy in de tram. De tram is heel laag, kun je zo in rijden.
    Wij parkeren ook vaak op Westraven als we naar de stad gaan.

Manytroubles

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    de trams in utrecht zijn vrij laag, dus je kan makkelijk instappen.

en als het niet lukt is er altijd wel iemand in de buurt die je kan helpen.

ik heb gemerkt dat de mensen toch wel sociaal zijn als je met je wagen staat te stunten om een trein of bus in te komen. (zelfs in de grote stad)

liefs doris

Deel Deze Pagina