kinderwagen in de tram

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy to be, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    donderdag ga ik naar de jonge gezinnenbeurs in utrecht met mijn zusje en onze kleine meid, maar ipv €12 te betalen en te parkeren bij de jaarbeurs hadden we het idee om bij transverium westraven te parkeren dit kost maar €4.

Nu is mijn vraag is het te doen om met de kinderwagen de tram in te gaan? Ik heb een easywalker sky. ik heb nl geen ervaring met trams:) kom uit het verre zonnige zuiden waar ze nog nooit van trams gehoord hebben:D:D:D

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    pfff ik ben vandaag met de buggy in de trein geweest. lekker dagje antwerpen... bij het in en uitstappen heb ik gewoon een hele sterke man uitgezocht die me dan even mocht helpen met de buggy in en uit de trein te krijgen zonder tussen de rails te vallen. (ik was alleen en vroeg het gewoon even,,,, ze moeten maar is Nee durven zeggen.. :D)

ik had alleen het probleem dat mijn buggy best breed is en niet tussen de deuren paste (in de trein) en ik moest dus op de gang wachten met jamie...

op de bus doe ik het ook wel eens. dat is eigenlijk geen enkel probleem omdat er wel plaats is voor een buggy, er hangen zelfs kettingen om de buggy mee vast te maken (soort gordel)

ook alleen het in en uitstappen is even om hulp vragen als je alleen bent... suc6!

ps. als je het echt niet ziet zitten kan je ook altijd zo'n buik of rugdrager gebruiken! dat zou ik zeker aanraden. zeker als je niet lang weg moet (net als ik hele dag shoppen) en als je kindje nog heel klein is!

3. Loe

Loe Niet meer actief

gelukkig voor jou heb ik in utrecht gewoond. Je kunt erin, maar k weet niet of je door alle paden kunt. WEL is er VOORAAN de tram een hele grote (nou ja, redelijk dan he), waar je zelf zou kunnen zitten en de sky zou kunnen parkeren.

4. binnabinna