Hallo! Onze zoon heeft oorontsteking en heeft sinds maandag antibiotica, de koorts is weg geweest maar loopt nu weer op naar 39 graden. Ik heb al een afspraak gemaakt bij de dokter omdat ik zo het weekend niet in wil gaan. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Maak me zorgen hij lijkt bijna altijd wel ziek of onderweg
Kan zijn dat het een virusinfectie nu is. En daar helpt ab niet tegen. Maar sowiezo contact opnemen met ha
Hier heeft dochter het ook een paar keer gehad. Zij kan ook echt niet tegen AB. Maar ze had toen ineens een virale keelontsteking en daarvoor oorontsteking en hiervoor ab gekregen.
Dilara heeft het toen ook van haar grote broer gekregen! Helaas voor de buisjes zat ik 3 weken elke dag bijna bij ha
Nog steeds flinke koorts en nu verwijzing kno arts hij blijkt een dubbele oorontsteking te hebben en het volgende virus lag alweer op de loer 11 aug kan ik pas terecht
Heh bah helaas dus ook middenoorontsteking en een virus op de loer. Jammer dat het tot de 11e duurt eer je terecht kan. Dikke knuffel
Ja mooi balen inderdaad! Heb de zorgverzekeraar gebeld voor wachttijd bemiddeling en hoop dat ik maandag een betere datum krijg want ons ventje is gewoon helemaal op hij is al zoveel ziek geweest de laatste tijd. Bedankt voor je lieve reactie!
Je huisarts kan er ook een spoedafspraak van maken: die even bellen dus en vragen of hij even contact op wil nemen met de KNO-arts.