Mijn man heeft de deksel van mijn snelkookpan in de vaatwasser gedaan. Op de deksel stond duidelijk een grote sticker met een waarschuwing dat de deksel niet in de vaatwasser mag maar daar heeft hij overheen gekeken.... Kan ik de hele snelkookpan nu weg gooien omdat het gevaarlijk is om hem te gebruiken of kan een keer in de vaatwasser geen kwaad? Het is de snelkookpan van BK
Kan wel hoor, ik doe 'm ook wel eens in de vaatwasser en inmiddels is 'ie alweer 5 jaar oud. De vaatwasser hiervoor hadden we van mijn ouder een dat ding heeft het 17 jaar vol gehouden voordat het handvat af brak.
Oke, er stond namelijk op dat dat stoomding dan onveilig kon zijn ofzo en iets van ontploffingsgevaar volgens mij? Maar gewoon weer gebruiken dus?
Tja, ik zou hem gewoon weg gooien en nieuwe kopen? En voortaan beter opletten. Zou geen risico nemen, staat er niet voor niks op
Thnx iedereen.. Ik ga eerst wel kijken of ik ook enkel de deksel los kan kopen.. Dure grap als ik weer een complete nieuwe wil
Ze moeten zich tegen alles indekken. ik denk dat eenmalig echt niet zoveel schade kan toebrengen en zou het gewoon voorzichtig nog eens proberen.
Ik stop hem ook weleens in de vaatwasser. Je kan voor de zekerheid kijken of je wat kan zien aan het ventiel. Je gooit toch niet zomaar voor de zekerheid een snelkookpan weg! Heb je geen jnboedel verzekering waar je het dan op kan verhalen? Maar bij mij is er niets ontploft hoor.
Zou dat risico niet nemen, vooral niet met 2 kleine kindjes in de buurt.. staat er niet voor niets op lijkt mij. Je kan eventueel BK contacteren.. kijken wat hun zeggen.
Ik heb ook een snelkookpan van BK, die altijd in de vaatwasser gaat... Maar heb nooit zo'n sticker gezien. Ik ga toch ook eens kijken dan. Hier leeft ie iig nog gewoon. Niks aan het handje..