Mijn meisje kan sinds een paar dagen kruipen en ik ben natuurlijk zo trots als een pauw! Helaas begint nu ook de tijd dat we 'Nee' en 'niet doen' tegen haar moeten zeggen . Ik las bij een ander topic dat je tegenwoordig ook 'dreumespuperteit' hebt dus ik wil graag goed voorbereid zijn . Ik wil dus graag een boek aanschaffen met tips over opvoeden en hoe je het beste je kindje kan benaderen wanneer hij/zij stout is. Uiteraard volg ik toch mijn eigen gevoel maar zo'n boek kan denk ik best handig zijn. Weten jullie wat een goed boek is?
Er zij nogal wat verschillende boeken. En je zult zelf even moeten kijken welk boek bij jou past. De ene is heel streng, de andere juist extreem liefdevol. Ik ben ik de bibliotheek gaan rondneuzen. En heb een paar verschillende gelezen. Maar uiteindelijk uit alle boekjes iets opgepikt. Dus aan 1 goed boek kan ik je ook niet helpen.
baby- en kinderverzorging & opvoeding van Dr Benjamin Spock. heb het van mijn schoonmoeder gekregen, loopt van baby tot pubertijd. heb er heel veel aan gehad tot nu toe. Groetjes, Miranda