Klein vraagje; Jamie heeft net sinds gister een paar rode plekjes op zn gezicht en een paar op zn armpjes, totaal misschien maar 10 ofzo. Hij heeft er verder geen last van, en heeft ook geen koorts. Weten jullie wat dit misschien zou kunnen zijn? Na wat ge-internet te hebben lijkt het niet op de vijfde of zesde ziekte, en ook niet op waterpokken, omdat bij waterpokken de 2e dag blaasjes zouden 'moeten' ontstaan en deze heeft hij ook niet... Of zou het een allergische reactie kunnen zijn? We hebben hem namelijk afgelopen weekend allerlei kleertjes aangepast, misschien komt het daardoor omdat het alleen op zn gezicht en armen zit... Tips en ideetjes zijn welkom!
Kan ook warmteuitslag zijn. Heeft Tymen ook gehad. Als ik jou was zou ik even cetocremagol halen bij de apotheek. Is een zalf op basis van vaseline. Gebruik ik hier ook, en is echt geweldig!
Chenoa had het ook. Ben er ook niet achter wat het geweest is; ze heeft ook geen andere verschijnselen gehad. Ik houd het maar op warmteuitslag. De plekjes verdwenen hier na 5 dagen.
Fenja had het de afgelopen dagen ook. Was ook bang dat het een allergische reactie was, ,maar nu zijn ze weer minder. Ik denk ook warmteuitslag dan.
Zou idd van de warmte kunnen komen... Zie het nog ff een paar daagjes aan... Hij krijgt er wel steeds een paar bij, maar andere plekjes worden weer minder rood en kleiner...