Onze dochter loopt nu een maandje los en dit doet ze op de babyproof schoentjes van shoesme. Ze loopt ook al buiten aan de hand. Wanneer kan ze de extreme flex van shoesme aan? Ze heeft kleine voetjes, namelijk maatje 18. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Wij kochten gewone schoenen toen Nina de schoenenwinkel zelfstandig door kon lopen. Verkoper is podotherapeut en die zegt als ze goed kunnen lopen zijn die extreme flex schoentjes helemaal niet nodig is meer om te oefenen. Ga langs een goede schoenenzaak en daar kunnen ze je alles vertellen en de goede schoenen aanmeten.
Babyproof hebben wij nooit gehad, toen ze nog niet liep hadden we simpele slofjes met nopjes maar zo veel mogelijk op blote voet. Toen ze net kon lopen hebben we extreme fles schoentjes gekocht maar thuis nog grotendeels op blote voeten, dat is toch het beste. Daarna (3 mnd later) de full flex. Weer een goede 2 mnd later (groeispurtje...) overgegaan naar de gewone schoentjes (laarsjes in dit geval).
Toevallig heb ik gister extreme flex schoentjes van shoesme gekocht! Echt leuk! Twan loopt nog niet los, en ik gebruik ze ook alleen voor buiten. Binnen loopt hij op antislip sokken. Het zijn echt mooie fijne schoentjes, twan is er blij mee
Timo loopt nu anderhalve maand echt goed los. Wij hebben een week of drie geleden schoenen met een flexzool gekocht, volgende paar worden gewone schoenen.
Hier toen na een aantal weken los lopen extreme flex. Toen die te klein waren schoenen met een stevige zool (half jaartje later). Babyproof hier niet gehad, ze liep op leren slofjes of blote voetjes.
Ik had die flex schoentjes voor mijn kids toen ze waren begonnen met kruipen. Zo hadden ze meteen goede schoentjes toen ze gingen leren lopen.. Toen ze goed konden lopen gewoon normale kinderschoentjes en sneakertjes