Wat voor cadeautjes tweede verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hummeltje 1, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Het onderwerp zegt het al.
    Mijn zoontje wordt over twee maandjes al weer 2 :).
    We zitten ons rot te verzinnen wat we voor zijn verjaardag moeten vragen.
    De cadeaubon en geld staan al op het lijstje, maar ik vind het ook wel leuk als hij wat uit te pakken heeft.

Wat vragen/hebben jullie gevraagd voor een 2 jarige knul????

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Eenvoudige knutselspullen (kleurboek, klei), spulletjes om te koken, loopfiets..

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft van ons een superleuke houten garage gekregen, waar ook zijn houten treinbaan op aangesloten kan worden.
    Houten-garage-met-lift-Woody | De Kabouterhof - Houten speelgoed

Van onze vrienden heeft hij leesboekjes en een heleboel houten keukenspulletjes gekregen. Van opa en oma heeft hij de kraanwagen (met magneetjes) van de Ikea gekregen.

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Wij hebben de wishbone bike gekocht voor ons mannetje. Wat een ding! Hij gaat als een speer!
    Verder duplo bouwstenen, toet toet wegdelen, knikkerbaan met autootjes, speelgoed tractor, boekjes, rugzakje.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon heeft de ikea-keuken gekregen van de grootouders. En van de andere visite allerlei toebehoren (pannetjes, eten, servies e.d.) Dat was een gouden greep: hij speelt er nu (anderhalf jaar later) nog steeds veel mee. Hij heeft toen ook een werkbankje inclusief gereedschap gekregen. Blijft ook leuk.
    Vlak daarna kreeg hij van Sinterklaas een loopfiets (voor buiten) maar het duurde even voor hij daarmee overweg kon. Nu is onze zoon niet bepaald een held met dat soort dingen, dus voor andere 2-jarigen is dat mogelijk wel een leuk cadeau.

6. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Loopfietsje, lego duplo trein (groot succes hier de laatste maanden), keukentje/servies, boekjes, voorleesboek, colorino, knappe koppen (heel leuk spel wat ze vanaf 2 jaar kunnen spelen), duplo en knutselspullen (klei, verf,stickers, papier etc)

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zit met hetzelfde probleem, wishbonebike kreeg hij toen hij 1 werd en is echt geweldig. Duplo heeft zn zus al veel, playmobil is hij nog te jong/wild voor. Ikea keuken hebben we al voor hun samen.

Ik zit te denken hem een Bruder trekker of vrachtwagen te geven. Er is ook een erg leuke speel-boerderij met dieren die je kan uitbreiden.

Play-doh zijn ze hier ook echt gek op trouwens.

8. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Wij hebben onze zoon een loopfietsje gegeven (dat nu nog ongebruikt in zijn kamer staat trouwens ;)), van opa en oma heeft hij een tuinhuisje gekregen (groot succes) en van oma keukenspulletjes (ook een groot succes). :)

Van die miniatuurdieren (olifanten en paardjes in ons geval) zijn altijd een hit. Net als tractoren en vrachtwagens. En boeken, uiteraard over olifanten, paarden, tractoren of vrachtwagens. :D

9. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Leuk onderwerp! Onze dochter krijgt een loopfiets en er komt ook een picknick/zandbaktafel in de tuin. We vragen duplo, auto's en boeken. Wat is leuk qua auto's? Hebben we nog helemaal niet maar pakt ze direct als we bij anderen. Die garage die ik voorbij zag komen ziet er erg gaaf uit, of ik het leuker om een mooie "losse" auto of bus te kopen/vragen?

10. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Thanks iedereen voor de reacties er zit zeker wat bruikbaars tussen.
    Iemand had het over een werkbank, die willen wij sowieso geven dat hadden we al bedacht. De tip van de ikea keuken en losse dingen erbij helemaal leuk :).
    Duplo heeft hij vorig jaar gehad, daar kijkt hij jammer genoeg niet naar om. Van de toet toet serie hebben we ook al best veel, afgelopen kerst en sinterklaas :)

Leuke reacties

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    BRUDER SPEELGOED | Roadmax van Bruder - compleet assortiment - laagste prijzen deze vind mijn zoon erg leuk, hij heeft hier een graafmachine van en we vragen voor zijnv verjaardag nog een vrachtwagen oid.

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Loopfiets (Puky, vanaf 2 want die vanaf 2 1/2 is echt vanaf 2 1/2 pas), werkbank, keukentje met toebehoren, boekjes, puzzels 2+

13. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Idd. een Puky loopfiets (die kleine) met stip op 1!

Deel Deze Pagina