Zwelling borstbeen, maak me zorgen...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door DeeLighT, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Als je je toch zorgen maakt om de vermoeidheid en wit zien zal k toch maar afdeling oncologie bellen. Als is het maar voor jou geruststelling en ik denk dat hun het ook belangrijk vinden dat je dat meld.

Wat lang zeg 6 maanden!! Weten ze ook wat het is?

2. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0

3. juliette77

juliette77 Niet meer actief

Ik lees ook mee...en stuur jullie een hart onder de riem.

Ga ervan uit dat je moedergevoel altijd klopt, dat hebben wij mama's niet voor niks. Misschien toch beter om wel zsm een punctie te doen, is even doorbijten voor je meisje maar dan heb je in ieder geval niet meer die onzekerheid...
    Enne ga niet meteen uit van het ergste, dat doen de artsen blijkbaar ook niet, anders hadden ze wel meteen actie ondernomen. Take one step at a time. Alle goeds voor je lieve meisje.

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    #184 DeeLighT, 19 apr 2012
    Laatst bewerkt: 19 apr 2012
    Vandaag leek de moeheid minder. Het is moeilijk objectief te blijven.

Gister heb ik een artikel gelezen over hetgeen wat ze vermoeden dat het is. DIT

Het stelt me wel wat gerust. Hopen dat het wel klopt en dit het idd is.

De bult lijkt minder pijn te doen. Vandaag geen pcm gegeven om te kijken hoe ze zich dan gedraagt. Hoesten is nog steeds wat ingehouden. De bult zelf lijkt wat meer naar voren te komen, maar er omheen lijkt het minder gezwollen...ook dat is niet goed te beoordelen als je het elke dag meerdere malen ziet.

Mensen in de omgeving zijn erg meelevend en lief. Dat doet ons echt goed. Ze vragen dan bijvoorbeeld of ik het wel zie zitten om te werken/afspreken/oid.
    De wereld draait door, met ons erbij dus we doen gewoon alles wat we normaal doen en wachten af.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    juliette, een weefselbiopt moet echt onder narsoce gedaan worden door een chirurg... dus dat is wel heftig hoor. ;)

madeliefke, hooyo en pluisje bedankt.

6. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ja ik begrijp je dat je alles gaat linken.
    Die week dat wij dachten dat ze een neuroblastoom zou hebben verklaarde dat ook een hele hoop maar ik was niet meer objectief. Je denk dan dat alles daardoor kan komen. (had ook gekund want we lopen nu al 1 1/2 jaar met een heel ziek meisje en geen dokter heeft ons nog kunnen zeggen wat ze heeft)

En dat ze moe s s natuurlijk ook niet zo raar, pijn maakt moe. En pijn dat heeft ze!

Ik hool echt dat ze snel opknapt en geen punctie hoeft, het s niet leuk maar het s eenmaal zo.

Wat lief van je omgeving dat ze zo meelevend zijn, mijn collegas zijn dat ook altijd en werken geeft dan zo fijne afleiding, even me gedachteb op wat anders ipv thuis gaan doemdenken over alle enge ziektes waar ze naar aan t onderzoeken zijn.

Sterkte met alles meer kan ik niet zeggen.

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    hooyo, fijn dat je dat begrijpt.

Vandaag heb ik haar na een uurtje al op moeten halen bij het kdv. Ze had echt weer last. Terwijl ik voor de zekerheid al 1 pcm had gegeven vanmorgen, want ik dacht het al een beetje te zien.

We hebben al even contact gehad met de poli en het komt waarschijnlijk doordat de pcm-spiegel gezakt is omdat ze gister niet heeft gehad. Nu niet meteen in paniek raken en de echo afwachten maandag.

Pff, maar ik heb wel even een tik gehad weer. Gister was ik relaxed en dacht echt "zo, het is gewoon dat onschuldige ding en nu de controles nog en klaar."
    Vandaag ben ik helaas niet meer zo nuchter.
    Ter vergelijk de foto's nog even. Links de 8e, rechts van vandaag:

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

He meid, ik snap dat je alles gaat denken nu. En daarnaast heeft ze ook nog pijn, sneu! Voorlopig maar goed volhouden met de pcm denk ik. En probeer je niet teveel zorgen te maken, maandag is alweer snel, ze houden haar echt goed in de gaten nu en zullen heus ingrijpen als ze het verdacht vinden. (Maar natuurlijk snap ik dat je stresst.) Heel veel sterkte hoor! Hier draaien mijn duimen dat het nu snel beter wordt.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jeetje ben er stil van. Wat zullen jullie door een hel gaan momenteel! Heel veel sterkte in deze onzekere tijd en dat jullie mooie meid maar gauw weer beter mag worden!

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    hooyo, ik vergeet eigenlijk jou ook sterkte te wensen! Lijkt me ook niet niks, altijd maar jezelf afvragen wat er aan de hand is met je kind....

11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Morgen weer een spannende dag, toch? Heel veel sterkte en hopelijk goed nieuws gewenst!! Er wordt aan jullie gedacht.

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Bedankt, we zijn erg nerveus.

13. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Succes vandaag!

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Succes straks!!

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Succes Deelight!

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Veel succes. Hoop dat t weer meevalt en ze positief zijn.

17. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik volg je topic, vind het zo naar voor jullie, die onzekerheid! Sterkte vandaag. Ik duim voor goed nieuws!!

18. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Als er vandaag nog geen duidelijke verandering en je niet gerust blijft voelen is moet je misschien toch nog eens overleggen over dat biopt? Het is wel een ingreep, maar als het dan goed blijkt, kun je het allemaal achter je laten en rustig afwachten. Als het niet zo zou zijn wordt ze tenminste zsm behandeld. Teveel weken van die slopende onzekerheid en zorg om je meisje zijn natuurlijk ook voor niemand goed :( Heel veel sterkte en een virtuele knuffel.

19. juliette77

juliette77 Niet meer actief

Veel sterkte vandaag ook van mij.
    We denken aan je kleine dappere meid!

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dames er is goed nieuws!
    Op de echo was te zien dat het weefsel er rustiger uit ziet en iets kleiner is geworden!

De arts zei wel dat zonder de echobeelden zij zich ook wel zorgen had gemaakt (dus geen wonder dat we in de rats zaten!).

Het is dus zeer groot dat het idd is waar ik de link van had opgegeven. Het kan 6 maanden duren voor het helemaal weg is dus we blijven wel onder controle in het sophia. Ook moeten we pcm blijven geven zolang nodig.

Super bedankt voor jullie steun!!!

Deel Deze Pagina