Pfff, las af en toe mee, maar wat kan je zeggen?? Die onzekerheid is killing! Maar wat fijn dat het weefsel lijkt te slinken/ rustig uit ziet!! Hopen dat je kleine meid er spoedig minder pijn van zal hebben!
Ohhhh meid, super fijn, echt ik zit hier met kippenvel, was best wel bang voor jullie Wel weer snel een echo neem ik aan? Ohhh wat een fijn nieuws zeg, ben er echt opgelucht van! (Gek he, voor iemand die je niet kent, maar ja, je stelt het je voor he, en denkt aan je eigen meisje )
Hier precies dezelfde!! Ik heb ook een dochtertje van juli 2009. Maar @DeeLighT, wat fijn om een goede nieuws te horen Hopelijk slinkt het weefsel snel en jullie meisje wordt snel beter!!!
Wat een fijn nieuws! Nu hopen dat ze er ook snel minder last van gaat krijgen. Krijg je binnenkort nog een controle om te kijken of het blijft slinken??
Pfoeiiiiii..! Goed nieuws zeg! Ben helemaal opgelucht voor jullie. Nou maar hopen dat het 'ding' gauw weg is en met name de pijn bij je kleine meid.
Super nieuws. Fijn dat ze dr zo goed in de gaten houden. S er ook een rede voor dat ze dit heeft of s het gewoon pech?
Poeh das wel effe goed nieuws Hopelijk blijft het goed gaan met jullie meisje. Inderdaad wat Babel44 ook zegt, ik ken jullie wel niet, maar denk inderdaad ook aan mijn kindjes, moet er niet aan denken wat een stress, bah. Hoop echt dat het nu voorbij is en het alleen nog maar beter gaat met jullie. liefs Pluisje
Hey.... Theepot, we moeten over 2 weken weer voor een echo ter controle. hooyo, het is een niet veel voorkomend iets dus ze weten er gewoon erg weinig over. De pijn is onder controle met pcm maar ze is erg moe nog steeds. Gelukkig is dit mijn laatste werkweek en kan ik hierna veel rekening met haar houden. We zijn er nu rustig onder, maar het heeft veel indruk gemaakt. Wat ik zeker nog ga doen is alle verslagen opvragen en die met een begeleidende brief (klacht!) sturen naar de eerste radiologen die het hebben gezien. Het had zomaar wél foute boel kunnen zijn en wat had er dan gebeurd als ik naar hun had geluisterd???
hooyo, wat attent! Het gaat beter. Minder pijn en de zwelling word nu al zichtbaar kleiner. We zijn de pcm aan het afbouwen. Wat is ons toch veel narigheid bespaard gebleven, we zijn zo dankbaar! Hoe gaat het met jullie meisje?
O wat fijn om te lezen! Ik was ook benieuwd en keek regelmatig hier, maar wilde ook weer niet te snel iets vragen, bang dat er niets veranderd was en jullie zo veel geduld moesten hebben... Des te beter, goh, toch snel beweging nu dus!
Het lijkt opeens vliegensvlug te gaan nu. Zo vreemd. Waar we een week geleden nog compleet over de friemel waren zijn we nu helemaal relaxed... Wat een geluk he
Pfff nou, je leven staat even helemaal stil, en wat moet je nu met nieuwe (blije) ogen weer naar alles kijken, zeg.
Wat heerlijk datbde zwelling en pijn afneemt!!! Duim dat het zo blijft. Wat een spanning zal van jullie afglijden zeg. Hier gaat t een beetje met up en downs bij de kleine. Momenteel weer meer last van de luchtwegen. Woensdag naar t sophia voor eerste afspraak afdeling metabolen ziekte, erg spannend dus weer. Jij ook bedankt voor vragen. Nogmaals ben echt blij voor jullie
Hee Deelight, fijn dat het nu zo goed gaat met je kleine meid. Gelukkig eens positief nieuws waar je eigenlijk zoveel ellende hoort en leest. Geniet er maar van Hooyo, jij ook heel veel succes met jouw meisje, liefs Pluisje
Ben pas aan het begin van het topic, sorry. Ik heb me dus ook een keer telefonisch af laten schepen, heb geen medisch advies gehad en hoefde niet langs te komen. Kreeg vervolgens wel een rekening van 25 euro (woon in DL dus moet alles voorschieten)! Zit nu in een klachtenprocedure met de HAP want dit is natuurlijk geen stijl. Volgende keer bel ik niet eens maar ga gewoon heen, als we er toch een rekening van 25 euro voor krijgen....
deelight: dubbel geluk omdat je in zekere zin nu extra beseft hoeveel geluk je eigenlijk precies hebt
Jeetje wat een verhaal zeg! Wat zullen jullie enorm geschrokken zijn.... ik heb er gewoon kippevel van gekregen. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat (de laatste berichten gezien hebbende) en dat dit gauw voorbij zal zijn. Heel veel beterschap!