Oooo ik lees nu verder.. Fijn dat jullie nu serieus genomen maar wat heftig! ik kan me voorstellen dat je met erg gemixte gevoelens zit. probeer alsjeblieft niet te veel van het ernstigste scenario uit te gaan. Ik hoop dat het goedaardig weefsel is. Sterkte met alles!
Ow meid wat schrikken zeg! Gelukkig kan je nu straks alweer terecht.. Ik hoop dat het niet iets ernstig is, en ze je meissie goed kunnen helpen. Sterkte!
jee meid, wat een verhaal, eerst wordt je een beetje afgewimpeld met 'het zal wel meevallen mevrouw' en nu dit.... sterkte voor jullie allemaal! hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid!
De kinderarts heeft ons doorverwezen naar het Sophia. We moeten ons morgen vroeg melden op oncologie. Vandaag is er nog een thoraxfoto gemaakt maar de klieren in de borstholte waren rustig.
Wij waren 2 weken met ons meisje ook doorverwezen naar sophia oncologie! Wat was dat schikken ik snap dat je nu zeker helemaal Ondersteboven bent. We hadden een super fijne arts die heel eerlijk was en duidelijk. Hopenlijk kunnen ze de zorgen wegnemen. Ze laten je daar zeker niet gaan als ze het niet vertrouwen. Heel veel succes en snap echt waar je doorheen gaat nu. Ga aub niks op internet lezen en wacht tot je de arts hebt gesproken. Bij ons was het vals alarm gelukkig!!!! En ik hoop bij jullie ook, maar onwijs goed dat ze zo snel actie hebben ondernomen! Bij welke arts moet je zijn? Liefs en heel veel sterkte.
hooyoAsia, wat was het bij jullie? Zag het er net zo uit dan? Ik heb wel op internet gekeken maar we gaan van het positieve uit hoor! Volgensmij bij van der Meulen?
Ohja en alle kindjes die daar komen moeten bloed prikken. This een vingerprik maar dan kan je je kleintje alvast voorbereiden.
Wij waren bij dr van den heuvel. Het ging om verhoogde waarde in urine dat wijst op een neuroblastoom, kwaadaardige tumor in de bijnieren. Was een labfout! Maar wel een labfout die onze wereld voor een week volledig op de kop heeft gezet.
Ik lees net je hele verhaal en wil je bij deze ontzettend veel sterkte wensen. Jullie zullen in een emotionele rollercoaster zitten. Maar laten ze haar maar helemaal goed nakijken. Hopelijk valt het allemaal toch mee. Desondanks is het feit dat je de medische molen ingaat al heel wat. Ik denk aan jullie en blijf dit topic volgen. *digi knuf*
Ja idd! Nogmaals sterkte en succes morgen. Hopen op t beste. Zolang ze geen andere gekke klachten heeft. Als nachtzweten, blauwe plekken, extreem afvallen enz. Ze zullen ook wel weer fotos maken en een echo of ct scan. Kans zit erin dat dat niet gelijk morgen kan. Moet ook vaak nuchter.
Jee Deelight, dat is niet niks.. wat zullen jullie in angst en onzekerheid zitten nu, verschrikkelijk. Ik blijf je topic ook volgen, en wil jullie ontzettend veel sterkte wensen voor morgen, en alle geluk van de wereld.
veel sterkte morgen..lees net het hele topic , jeetje wat schrikken joh... ik zal voor jullie duimen morgen dat het niks ernstigs is.... knuffel muis
Jeetje, wat schrikken allemaal!! Wel heel fijn dat er zo snel actie wordt ondernomen en dat jullie niet al te lang in spanning hoeven te zitten. Heel veel sterkte!
Jeetje meid, dat is schrikken!!! Ik ga morgen duimen voor jullie kleine meid. Heeeeel veel succes morgen!
Saskia, nee valt erg mee, half uurtje ongeveer rekening houdend met files. Lief dat jullie zo meeleven, doet ons goed (man kijkt ook mee).