Heel veel sterkte en hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid komt. En dat je kleine meid zo snel mogelijk van de pijn af komt. veel liefs kim
@deelight: oh wat een rotnacht zo zeg zelfs ik krijg er een knoop in mn maag van.. en dan lees ik nog maar puur wat jij zegt en ken ik je dochter verder niet.. dus ik kan alleen maar zeggen: heel veel sterkte en heel veel succes in het sophia straks!
O meid, ben benieuwd hoe jullie de nacht doorgekomen zijn. Heeft de kleine meid nog een beetje kunnen slapen??? Ik ga voor jullie duimen vandaag. Hopelijk hebben jullie gauw duidelijkheid en wordt je prinsesje verlost van haar pijnen. Hoop zo dat alles 'meevalt' (tussen aanhalingstekens, want dit is al erg genoeg natuurlijk, maar denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel...) Liefs van mij
Jeetje wat een schrik! Ik duim vandaag heel hard voor een goede uitkomst en hoop dat ze je meisje snel kunnen helpen zodat ze zich beter voelt. Sterkte!!
jeetje zeg ik had dit van de week even zitten lezen en zie het nu opnieuw voorbij komen en denk huh wat een pagina's erbij zeg ! nu snap ik waarom, bah zeg wat een rollercoaster zitten jullie in. Ik duim voor een goede afloop en hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. houdt je taai meis !