Meiden, Ik ben 5 weken geleden bevallen met een ks, nu is de wond mooi genezen en mijn buik zo goed als plat weer, maar heb boven het litteken een dikke zwelling zitten het ergste in de hoeken bij mijn schaambot, het lijkt een beetje op een kwabje en vind het ook erger geworden de laatste dagen, daarboven is het dus gewoon weer plat. Ik herken dit niet van mijn eerste ks. Wie heeft dit ook ? Of gehad en kan mij gerustelllen dat het weg gaat. Het doet geen zeer meer een beetje gevoelig. Liefs flower
hoi ik heb ook een zwelling boven mijn litteken, vandaag 4 weken geleden ks gehad, de mijne is wel heel gevoelig, en ik denk dat het van binnen is van de hechtingen. ik smeer elke dag met olie op en rond het litteken, maar wil het volgende week ook zeker even aan de gyn laten zien/voelen op controle. ik denk dat het de hechtingen aan de binnenkant zijn, maar ik heb het wel al vanaf dag 1, jij hebt het pas sinds kort? heb je de controle bij de gyn al gehad?
Ik heb de ks 2 weken terug gehad en ik heb ook een zwelling boven het litteken maar alleen aan de linkerkant...