Lijken jullie kinderen op elkaar?

Discussion in 'De lounge' started by pcootje, Sep 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik ben druk bezig met de foto's op de pc te sorteren.

Ik moet bekennen dat ik af en toe blij ben dat er een datum bij staat en dat het niet allemaal in dezelfde map staat anders raakte ik toch echt wel in de war.

Onze meiden lijken dus qua uiterlijk behoorlijk op elkaar vanaf dag 1 en ben benieuwd of dat bij jullie kinderen ook het geval is.

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn oudste en jongste wel is erg grappig met zoveel verschil ertussen. mijn middelste is een exacte copie van mijn broer en vader en heeft niks van mij of mijn andere 2 kinderen.mensen die ons niet goed kennen gaan er dan ook altijd vanuit dat het zijn kind is ipv de mijne.

3. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dr is mij al gezegd dat ik een tweeling heb met 4 jaar leeftijdsverschil. :p

4. Tese

Tese Niet meer actief

Wat grappig! Hier zo je dat het broer en zus zijn maar echt heel erg op elkaar lijken? Mwa, nee niet echt.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, mijn dochter en zoontje lijken absoluut niet op elkaar. Het valt ook echt iedereen op, want ik krijg er altijd reacties op.

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier ook totaaaal niet. Maar mijn dochter lijkt op mij en heeft een andere vader. Mijn zoontje lijkt precies (letterlijk precies) op zijn vader.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Nee ze lijken niet op elkaar.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier lijken ze wel heel erg op elkaar, alleen is Milan blond en Isabelle heeft oranje haartjes. Maar bij de foto's van toen ze pasgeboren waren en dus een mutsje op hebben, zie je echt geen verschil. 't Is inderdaad dat er een datum bij staat ;).

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ja en Nee ;) De oudste twee zijn beide donkerhaar en bruine ogen. De jongsten zijn blond en blauwe ogen. Mijn oudste had een typisch jongenskoppie en de 2e typisch meisjeskoppie dus kon ze zo wel uit elkaar houden. Maar bij hun nog nauwelijks digitale foto's van toen ze klein waren (mijn oudste is 12)
    Nr 3 en 4 is wel af en toe moeilijker en dan ben je toch blij dat de datum erbij staat ;). En toch lijken ze allemaal wel weer op elkaar.
    Ze hebben eigenlijk allemaal mijn neus en mond.

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Voor andere mensen misschien maar ik heb gelukkig een jongen en een meisje dus is handig!

11. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    nee, onze dochters lijken niet op elkaar.
    de oudste is sprekend mijn man en de jongste lijkt op mij

12. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dit zijn mijn meiden beide rond de 5 en half maand, de ene ligt waardoor het gezichtje iets andere vorm krijgt maar oordeel zelf ;)

Ik haal de foto straks wel weer weg

13. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oja babyfoto's kan ik makkelijk uit elkaar houden ook ondanks dat ze wel wat van elkaar weg hebben, ik weet dat gewoon vraag me niet waarom maar zal wel zijn waarom tweelingmama's ook altijd verschil zien hihi

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
  15. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja die lijken wel heel erg op elkaar haha

16. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Napoleon; leuk gedaan...vind 2 en 3 wel veel op elkaar lijken

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee! 1 donkere, 1 blonde. 1 rustige, 1 drukke. 1 die niet zoveel boevigheid uit haalt, en de andere is een giga deugniet :D

18. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Assz; toch vind ik de gezichtslijn van de onderste foto wel heel gelijk lopen, maar idd zo op het eerste oog zijn ze wel verschillend

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja hier lijken ze erg op mekaar en beide is het weer een kopie van mij ;)

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja qua gezichtsvorm, neus en mond zijn ze hetzelfde. De bouw ook wel.
    Maar het zijn echt tegenovergestelde. Qua alles.
    Wel grappig, de jongste is het 'blanke schaap' binnen ons gezin, haha.
    Ik ben donker, mijn man is donker en de oudste dus ook. Maar hij is erg blond, bleek en heeft blauwe ogen.

Share This Page