Gezonde en vullende tussendoortjes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Edith1987, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Ik ben in de fase van HONGERhongerHONGER beland :D Dus naast mijn gebruikelijke 2 stuks fruit heb ik nog enorme trek en een leeg gevoel. Ik eet nu vaak een lege cracotte, maar ben benieuwd waar jullie naar pakken. Ik wil graag gezonde, maar ook maagvullende tussendoortjes.

Ivm reflux kan ik helaas geen rauwkost verdragen.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik dronk veel smoothies, dus fruit met yoghurt. Of gewoon een bakje yoghurt (eventueel met fruit of nootjes)

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Gekookt eitje, yoghurt, gedroogd fruit, nootjes

4. snoepje30

snoepje30 Lid

18 dec 2014
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik neem yoghurt of een extra cracker.

5. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    havermout vult heelt goed...lekker pap maken als ontbijt en dan kun je er effen tegenaan...havermoutmuffins maken is ook goed vullend...nootjes, rijstwafels, helaas in de winkel is bijna niks echt gezond overal zit suiker in verstopt zelfs in cracotte,,als je echt iets gezonds wilt wat ook vult kan je het beter zelf maken...yogurt met muesli vult ook..ik denk dat je beter iets kunt nemen dat vult en gezond is dan dat je maar 1 crackertje pakt en met honger blijft

6. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik zou ook niet teveel honger lijden hoor! Ik vind de Griekse yoghurt van Lidl echt enorm vullen en nog eens lekker ook. Wat ik erg lekker vind is om diepvries fruit erin te doen. Soms eet ik een paar plakjes kaas, worst, crackertjes met eea. Balen dat rauwkost niet goed valt, want dat ik toch één van de grootste dingen wat echt gezond is.

7. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Extra volkoren boterham / speldbrood, kun je beter nemen dan een cracker. Voedzamer en gezond.

8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    wat goed voed zijn eiwitrijke producten, daar heb je vaak lang een verzadigd gevoel van, dus dingen als magere kwark, noten, peulvruchten.

dus een lekker schaaltje met een stukje fruit, kwark, en wat muesli met nootjes misschien...

9. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Ik heb heel veel avocado's gegeten, op crackers of op brood. Verder inderdaad smoothies (met diepvriesfruit, is een aanrader als het warm is), hummus, olijven en noten. Heerlijk :)

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Idd iets eten wat eiwitrijk is. zo'n cracotte vult helemaal niet toch?
    Noten, olijven, avocado (guacamole van maken bijv;)), gekookt eitje, rijstwafel met pindakaas... dat zijn dingen die ik vaak als tussendoortjes eet.

Deel Deze Pagina