een giller.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door fiona1987, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    leana heeft weer wat nieuws ontdekt. het keiharde gillen/krijsen telkens als ik haar een beetje straf geef ,of ergens wat van zegt ze eerst nee en dan zet ze het op het gillen. ja en niet zo zacht, echt keihard niet normaal. krijg er serieus hoofdpijn van. hebben jullie dit ook gehad met jullie kindjes? en wat kan ik eraan doen?

2. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier werkte negeren het beste op die leeftijd.
    Zodra ik iets zei over zachtjes doen, dan werd het alleen maar erger.
    Als Iris geen aandacht kreeg, hield ze er vanzelf mee op. En omdat ze er niets mee bereikte stopte het ook vanzelf (na een paar weken)

3. Maia

Maia Niet meer actief

hier ook een giller. hier werkt tot nu toe een wedstrijdje fluisteren het best, als zij gilt zeg ik ssssst en ga ik fluisteren en dat is zo interessant dat ze me nadoet.

en anders negeren maar dan blijft ze hier meestal doorgaan.

4. sravia

sravia Lid

19 jul 2011
    63
    0
    0
    NULL
    Herkenbaar, bij mij dochter vraag ik of ze nog wat harder kan gillen. Ze is dan helemaal verbaast en houdt per direct op. Want mama wil graag dat ze wat harder gilt, dus dan is het niet leuk meer om te doen.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben daar erg streng in. Gillen, waarschuwing, nog een keer, op de gang. Heb echt een hekel aan dat gegil, brr.

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hier ook die fase gehad. (en nu nog gebeurt het wel eens)
    Ik heb ooit ook eens gevraagd of ze nog harden kon gillen, nou helaas voor mij, maar dat kan ze dus.:);)
    Dus ik ben overgegaan op het fluisteren. Als je naar je kind fluisterd moeten ze wel stil zijn willen ze het kunnen horen. En laat die kleintje nou van nature zo lekker nieuwsgierig zijn dat ze alles willen weten en horen, dus dat werkt prima. Het gegil stopt en na even gefluisterd te hebben praten we weer op een normaal niveau en voorkom je hoofdpijn.;)

7. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hmm ik ga het allemaal zeker even proberen thnx all

8. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hier ook zonder pardon op de gang. dan gaat het gillen al snel over in roepen om mij ;)

9. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Oeps , ik moest een beetje lachen bij jou bericht. Niet om je bericht want het lijkt me best vervelend.
    Maar ik moest aan mijn nichtje denken, als zei gilde gilde ik altijd mee. En als dank noemt ze me nog steeds IIIEEEEE!!!! In plaats van Yvonne.
    Nu ik je berichtje lees , besef ik eigenlijk ook pas dat ik misschien best irritant ben ( geweest)

* schaam*

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    phoe dit ken ik maar al te goed. mijn zoon doet t vooral als we ergens op visite zijn en t even stil is en meneer aandacht wil. dan zet ie het op ferquentie-pijn-in-je-oren toontje waardoor je oren half uur later nog van bij moeten komen. eh wat ik hier mee doe? weinig, ja zeggen dat het niet mag en vooral niet lachen ookal is dat soms moeilijk

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Negeren en anders even op de gang verder gillen. Niet boos worden maar gewoon even op de gang zetten. "Kom maar terug als je klaar bent, mama krijgt pijn aan haar oren"...

Leana doet dit omdat ze van jou een reactie krijgt, dus reageer niet of reageer zo min mogelijk.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Same!

En ik zeg ook dat het zeer doet aan mijn oren.
    Ze mag best weten hoe het zit. Ze heeft zelf echt een hekel aan lawaai van anderen dus waarom ze zelf moet lopen gillen...? :)

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, ik vind mijn schoonzus ook zo fijn. Die doet de kids naar buiten, in de tuin als ze gillen.. Zijn de buren blij mee:( Ze zegt ook 'buiten mag je lawaai maken' Lekker dan;)

Deel Deze Pagina